zondag 14 december 2014

Review: Sleek Storm palette

Ik heb onlangs het Sleek Storm palette gewonnen bij een winactie van Make Me Blush, Ik had het palette al een tijdje op mijn wishlist staan maar nooit heb ik de stap genomen om het ook echt te kopen. Ik vond het ook super leuk dat ik hem nu toch heb en daarom heb ik er een review van gemaakt.


Het palette bestaat uit een doosje met een spiegel en 12 kleuren. Ook zit er een kwastje bij. Ik vind sponskwastjes zelf niet prettig dus ik denk niet dat ik het bijgevoegde kwastje ga gebruiken. 

Het palette bestaat uit 3 matte kleuren en 9 kleuren met een shimmer erin. Ik draag zelf veel oogschaduw met een shimmer en daarom vind ik dit palette ook zo mooi.  Het leuke aan het palette zijn de verschillende kleuren. Het zijn mooie bruintinten maar ook blauwe en groene.

Dit zijn de bovenste rij kleuren met flits. Ze zijn best licht van kleur, maar dat vind ik juist mooi. 

Dit zijn weer de bovenste rij kleuren maar dan zonder flits. De kleuren zijn al beter zichtbaar.

Dit zijn de onderste rij kleuren met flits. Deze kleuren zijn een stuk donkerder en ook erg goed gepigmenteerd.

Dit zijn de onderste rij kleuren zonder flits. Vooral de zwarte valt echt op. Hij is erg goed dekkend.

Ik ben heel blij met dit palette en ik hoop er veel mooie ooglooks mee te maken.


Wat vind jij van dit palette?

xoxo Naomi

7 opmerkingen:

  1. Een echte klassieker ondertussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit palette zelf ook en ben er helemaal gek op! Ik denk dat ik binnenkort zelfs een nieuwe zal moeten bestellen want er zijn enkele kleurtjes al bijna helemaal op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt een prachtig palette. Deze verkies ik zelfs boven mijn wat duurdere paletten omdat de kwaliteit gewoon zo geweldig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi palette is dit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi palette! De palletten van Sleek zijn sowieso prachtig en goede kwaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!