vrijdag 5 december 2014

November favorieten

November is alweer een paar dagen voorbij en ik was helemaal vergeten om een november favorieten te maken. Daarom bij deze zijn dit mijn favorieten van de afgelopen maand.


Batiste- XXL volume droogshampoo
Om mijn haar meer volume te geven heb ik al allerlei producten geprobeerd. Maar nooit vond ik iets waarvan ik dacht; wauw dit werkt. Tot ik deze droogshampoo vond. Mijn haar krijg er echt meer volume van en ook blijft het de hele dag zitten. Het is echt een top product!

Rimmel- Kate Moss Long Lasting Finish Lipstick 05 
Deze lipstick heb ik nog niet super vaak gebruikt maar toch betrap ik mezelf erop dat ik hem steeds vaker pak. Het is een hele gangbare warm roze kleur. De lipstick blijft goed zitten en zeker met een goede lipliner hoef je hem een hele avond niet bij te werken.

MAX- Mineral Blush 860 Brown
Dit is niet een blush die ik veel gebruik maar zeker als het weer kouder wordt vind ik het een super mooie kleur om je gezicht toch iets kleur mee te geven. De pigmentatie is heel goed dus ik heb maar een klein beetje nodig om het gewenste effect te creëren. 

Catrice- Velvet Finish Powder 010
Ik ben heel enthousiast over deze poeder. Ik krijg van mijn moeder nog wel eens de opmerking dat je de poeder op mijn gezicht goed ziet zitten. Dit krijg ik echter niet te horen als ik deze poeder op heb. Hij matteert erg goed en blijft ook goed zitten. De kleur is voor mij op sommige dagen wel net te donker dus hij is iets minder geschikt voor mensen met een erg bleke huid.

Maybeline- Babylips Hydrate
Het wordt weer koud en dat merk ik meteen aan mijn lippen. Ze worden enorm droog en schraal. Gelukkig bestaan de Babylips om ze weer lekker gehydrateerd en zacht te maken. Ze zijn super makkelijk mee te nemen en het is altijd makkelijk om er een bij je te hebben. Ik gebruik momenteel de Hydrate veel omdat deze geen kleurtje achterlaat en je kan hem dus gerust over je lipstick dragen.


Welke producten heb jij veel gebruikt deze maand?

xoxo Naomi

3 opmerkingen:

  1. Die baby lips klinkt heerlijk ^^ Ik gebruik die met een roze kleurtje, één van mijn favorieten van afgelopen tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Batiste is echt mijn persoonlijke favoriet wat droogshampoo bestreft. Ik heb al veel andere merken geprobeerd maar Batiste blijft echt degene met de beste werking.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!