donderdag 20 november 2014

Must see movies #3

Ik vind het heerlijk om een film avondje te houden. Het is altijd leuk om het met iemand anders te doen maar ook alleen vind ik het leuk. De laatste tijd heb ik weer een paar goede, leuke films gezien. Deze wil ik graag met jullie delen in dit artikel.


De bende van Oss
Deze Nederlandse film gaat over de criminele activiteiten in het dorp Oss. De film speelt zich af net voor de 2e Wereldoorlog. Je volgt een vrouw die gedwongen wordt mee te doen in de activiteiten. Het liefst zou ze weg gaan en dit avontuur wordt weer gegeven in deze film. Als je houd van Nederlandse films met een historisch tintje dan is dit echt een film voor jou.

22 Jumpstreet
Het vervolg op de film 21 Jumpstreet is zeker niet minder leuk. Ik heb al jaren een crush op Channing Tatum. In deze film gaan ze naar College. Daar gaan ze weer opzoek naar drugs en daarbij komen ze weer in de grappigste situaties terecht. Echt een enorm leuke film en zeker de moeite waard om te gaan kijken.

Not Cool
Ik volg Shane Dawson al jaren en toen hij vertelde dat hij een film gemaakt had was ik heel benieuwd. Ik dacht dat het, net als al zijn sketches, erg over the top zou zijn maar dat is zeker niet het geval. Het is een verbazingwekkende goede film. Het gaat over een jongen en een meisje die met kerst van College terugkeren naar huis. Het is echt een super grappige film.

Kankerlijers
Heel toevallig hoorde ik een interview over deze film en ik was gefascineerd bij het. Het is een film over tieners die aan het revalideren zijn van kanker. Het is geen film om te laten zien hoe zielig ze zijn maar het laat zien dat ze gewone tieners zijn die ook plezier willen maken. Het lijkt soms alsof ze vergeten dat ze kanker hebben gehad maar toch blijft het wel een thema wat erg aanwezig is. Het is een hele mooie film over vriendschap en de boodschap dat een ziekte niet je leven moet overheersen.

Welke film heb jij onlangs gezien?

xoxo Naomi


2 opmerkingen:

  1. Kankerlijers lijkt me wel heel mooi. Had er nog nooit over gehoord. Even opzzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 22 Jumpstreet is erg leuk! 21 Jumpstreet heb ik ook gezien, dus toen moest 22 wel volgen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!