vrijdag 24 oktober 2014

Week van: theorie examen, kringloopwinkelen, klarinetspelen en een heleboel meer.

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een fotodiary maakte. Ik vind het altijd erg leuk dus vandaar dat er weer een komt! Ik hebt het wel een nieuwe naam gegeven want ik vond het een beetje een saaie naam. Ik heb deze week lekker vakantie gehad dus ook goed de tijd om (leuke) dingen te doen.


Deze twee boeken hebben mee elke dag wel bezig gehouden. The Circle is een boek wat ik voor school moet lezen. Het is totaal niet mijn soort boek en ik vind het ook echt lastig om er doorheen te komen. 

Zoals je misschien al gezien hebt is mijn layout veranderd. Het was nogal een opwelling maar ik vind het echt super mooi geworden!

Deze lekkere pizza heb ik helemaal verslonden. Ik had zo'n trek en kon er daarna nog wel een op.

Spooky kan ook in deze week niet ontbreken. De wordt weer kouder buiten dus hij vind het fijn om hele dagen te slapen in zijn stoel in de woonkamer. Het is zo lief om hem te zien slapen.

Na een ochtendje werken krijg je echt super veel trek. Een lekkere kip sandwich gaat er zeker wel in!

Mijn ouders hebben deze poster vorig jaar in het Rijksmuseum gekocht maar hij had steeds geen lijst. Daarom gingen we opzoek naar een lijst in de lokale tweedehandswinkels.

Dit is een foto van mijn favoriete  tweedehandswinkel. Mijn opa heeft er jaren gewerkt dus ik kwam er heel vaak. Hij werkt er niet meer maar toch kom ik er graag om even rond te kijken of er nog leuke dingen zijn. En altijd kom ik wel met iets leuks thuis.

Mijn Lush bestelling kwam aan deze week. Dit waren mijn allereeste Lush aankopen en ik ben echt heel benieuwd naar de producten!

Mijn zusje was dit weekend op kamp en mijn ouders vonden het een leuk idee om me mee uiteten te nemen. Dit was mijn outfit voor de avond.

We gingen lekker tapas eten bij La Cubanita. Ik hen super lekker gegeten en het was een hele gezellige avond.

Ik ben het herfstige weer nu alweer zat. Gelukkig liet de zon zich ook deze week nog eventjes zien.

Mijn lieve vriendje kwam ook dit weekend eventjes langs en het was heel gezellig.

We hebben een korte wandeling in het bos gemaakt want ik dacht dat ik wist waar we heen gingen maar ik bleek het niet te weten. Dus zijn we maar weer terug gegaan.

Mijn vader heeft onlangs en super lekker recept voor quinoa gevonden en elke keer blijf ik het lekkerder vinden.

Er gaat niets boven zelfgemaakte appeltaart en warme chocolademelk op een kille herfstdag.

Een middagje foto's maken voor artikelen kon ook niet ontbreken. Het wordt wel steeds donkerder buiten dus ik moet nog iets gaan verzinnen om het lichter te maken in mijn kamer zodat de foto's mooier worden.

Kijk dan wat een schatje!

Mijn opa was jarig en we gingen eventjes op visite.

Doeman was voor de gelegenheid ook versiert. Hij vond het volgens mij wel leuk.

De herfstvakantie is de perfecte tijd om je kledingkast uit te zoeken. Alle zomerkleding kan weer opgeborgen worden en de dikke truien mogen weer tevoorschijn gehaald worden

Elke week heb ik repetitie met het harmonie orkest. Ik ga er altijd met plezier heen en ook deze week heb ik weer lekker een avondje muziek gemaakt.
 Helaas had ik 1 foutje te veel voor mijn theorie examen en was ik niet geslaagd.

Om er toch nog een leuke dag van te maken ben ik leuk met mijn moeder naar de Primark gegaan en heb er een paar super leuke dingen gekocht.

Als afsluiting van de week ben ik een avondje met vriendinnen wezen wokken. Er zit een hele lekkere wok bij ons in het dorp en ik kijk altijd het meest uit naar de toetjes. Ze zijn zo lekker dat ik er wel een hele maaltijd van op kan.


Hoe was jouw week?

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!