zondag 12 oktober 2014

Unboxing: Kruidvat

Ik zag pas op de site van de Kruidvat dat ze bezorgde. Volgens mij kan het nog niet zo lang maar ik vind het ideaal! Je kunt gewoon je spulletjes bestellen en ophalen bij een Kruidvatwinkel bij jou in de buurt, Zo heb je een goed overzicht over alle producten en ook producten die je niet bij alle winkels kunt kopen kun je wel bestellen. Kijk vooral mee naar wat ik gekocht heb.


Ik ben zo'n fan van de body butter dat ik ook de body scrub Coconut & Sheabutter gekocht heb. De geur is super lekker en ik hoop dat de scrub mijn huid lekker zacht maakt.

Ik was altijd al naar benieuwd naar het effect van deze matterende papiertjes van Essence. Ik heb ze nu al een paar keer gebruikt en ben erg enthousiast. Volgende week komt er een review over online.

Ik vind de poeders van Catrice altijd erg prettig. Daarom heb ik ook deze Velvet Finish besteld. Ik had hem bij mijn vaste Kruidvat nog nooit zien liggen en ik wou hem graag uitproberen.

Ook dit Catrice product heb ik nog niet gezien bij mijn vast Kruidvat. Het is een primer die zegt dat het je poriën laat verdwijnen. Ik heb al zo'n soort primer van Benefit maar die is bijna op. Daarom was ik opzoek naar een iets goedkoper alternatief. Ik hoop dat deze net zo goed is.  

Deze concealer van Essence heb ik al vaker gebruikt en degene die ik nu heb is bijna op. Het is naar mijn idee echt een super concealer.

Ik wou graag een nieuw eyelinerkwastje en ik had al een paar goede verhalen gehoord over deze van Essence. Ik gebruik sinds kort weer geleyeliner en mijn oude kwastje gebruik ik al als wenkbrauwkwastje dus ik moest een nieuwe kopen.

Heb jij al iets besteld bij de Kruidvat?

xoxo Naomi

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Komt er een review online van de concealer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt heeeel gevaarlijk dat je op Kruidvat.nl kunt bestellen, maar wel errug fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zelf heb ik er nog niets besteld, maar in de omgeving waar ik woon zitten een heel groot aantal vestigingen, dus ik heb mazzel op dat gebied, maar het is wel handig als je niet zo veel winkels in de buurt hebt,,,,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!