dinsdag 21 oktober 2014

Tag: #ProjectPositief

Ik vind Project Positief zo'n leuk idee! Ik volg het nu al een tijdje en het leek me leuk om de tag nu ook zelf in te vullen. Het zit in mijn karakter alles altijd positief te bekijken maar ik heb in deze tijd van het jaar vaak erg last van een herfstdip en ga me daardoor minder positief opstellen. Door Project Positief probeer ik ik me weer meer positief in te stellen. Dus bij deze de tag!


Wat is jouw favoriete quote en waarom?
Mijn favoriete quote is een Bijbeltekst. I can all things through Christ who strengens me. Het staat in Filipenzen 4:13. Ik vind hem in het Engels zelfs nog krachtiger dan in het Nederlands. Ik weet zo dat ik niets uit mezelf kan maar dat Jezus mij kracht geeft om het te doen.

Welke droom zou je in je leven willen realiseren? Yes you can!
Ik zou heel graag in het buitenland willen wonen. Al is het maar voor een korte periode. Het lijkt me erg leuk om zo iets heel nieuws te proberen. Pas heb ik het er met mijn vriend over gehad en het leek hem ook erg leuk om het te doen. Hij zou graag in Amerika willen wonen maar ik ben er nog niet helemaal over uit waar. Ik twijfel tussen Amerika, Australië en Engeland.

Wat betekent geluk voor jou?
Geluk is voor mij dat ik me goed voel met mezelf, mijn omgeving en de dingen die ik heb. Kort gezegd dat ik lekker in mijn vel zit en doe wat ik leuk vind.

Wie kan jou ontzettend opvrolijken?
Ten eerste kan Tim dat. Hij weet altijd precies hoe hij me weer kan opvrolijken. Ook vind ik het enorm grappig om te zien hoe onze kat Spooky te zien spelen en gewoon doen. Hij is zo onschuldig in alles wat hij doet dat het vaak erg grappig is.

Voor wat kunnen we je 's nachts wakker maken?
Chocola en een reis naar Griekenland. Ik ben de laatste paar jaar echt van Griekenland gaan houden. Het is wel een van mijn favoriete vakantie landen geworden. Take me back to the summer!

Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
Nou dat was door iets best wel gĂȘnants. Ik zat op school en ik had enorm last van de hik. Een vriendin die naast me zat kwam met allerlei gekke dingen om het op te laten houden. We waren er nogal melig door geworden. Op een gegeven moment hield in mijn adem in om te kijken of dat zou helpen. Toen ik mijn adem inhield moest ik ineens weer hikken. Maar het kwam er niet uit als een hik. Nee, omdat ik mijn lippen zo stijf op elkaar had kwam het eruit als een scheet geluid. We kwamen niet meer bij van het lachen maar mijn hik was nog steeds niet over.

Op welke prestatie ben je ontzettend trots?
Dat ik CVS heb overwonnen! Ik heb er zo'n lange tijd mee gevochten en eindelijk ben ik ervan af.

Welke boodschap zou je graag aan andere willen meegeven?
Je bent een mooi mens! Soms lijkt het alsof je minder bent dan andere maar dat is zeker niet zo! Iedereen heeft zijn eigen talenten en kwaliteiten en die van jou zijn net zo mooi, bijzonder en belangrijk dan die van andere. Twijfel dus niet aan jezelf!

Ik tag Sarah en Hadassah om deze tag ook te doen!

xoxo Naomi

1 opmerking:

  1. Leuke tag en prachtige (favorite) quote! Yes, I can all things through Christ who strengens me!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!