zaterdag 18 oktober 2014

Review: Essence- Stay All Day 16h Long-lasting Concealer

Deze concealer van Essence gebruik ik nu al een half jaar en pas liet ik hem voorbij komen in een unboxing. Er kwam toen een vraag of ik er een review over wou schrijven en dat doe ik heel graag. Dus bij deze. 

De verpakking is heel simpel en precies zoals je zou verwachten van Essence. Ik vind het heel prettig dat je kan zien hoeveel er nog in zit omdat het 'flesje' doorzichtig is. Ik heb nog nooit problemen gehad met lekken dus naar mijn idee is het ook een stevige verpakking. Echt makkelijk om mee te nemen.

Om de concealer aan te brengen moet je dit kwastje gebruiken. Het is niet de meest hygiĆ«nische 
manier maar wel erg handig. Je kunt zelf bepalen hoeveel product je aanbrengt en het er makkelijk mee uitsmeren.

Het is een vloeibare concealer en dat vind ik zelf erg prettig. Je kunt het namelijk makkelijk aanbrengen en het is niet snel een te dikke laag. De concealer heeft precies een goede substantie. Het is niet te vloeibaar of te plakkerig. Het is precies goed.
Ik gebruik zelf altijd de kleur 02 soft beige. Ik heb wel echt een hele lichte huid maar toch paste deze kleur er het beste bij. Het is een erg frisse kleur en ik gebruik hem ook altijd onder mijn ogen. Het laat je ogen er fris en uitgerust uitzien.
Er is nog een lichter kleur en dat is 10 natural beige. Het is dus echt een concealer voor de lichte huid.

De dekking is goed. Naast de Collection concealer is dit naar mijn idee een van de best dekkende concealer. En hij is ook nog eens gewoon in Nederland verkrijgbaar.

Ik ben erg enthousiast over deze concealer en ik vind het echt een aanrader! Hij is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €2,59

Wat is jouw favoriete concealer?

xoxo Naomi

4 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook en ben er zeker tevreden over. Ook fijn dat hij zo goedkoop is! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed maar jammer genoeg heeft Essence geen concealer/foundation in mijn kleur, de donkerste kleur is net te licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook, vind hem heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!