donderdag 30 oktober 2014

Oktober favorieten

Oktober is ook echt weer voorbij gevlogen! De zomer is echt weer voorbij en dat betekend dat ik ook weer hele andere beautyproducten gebruik. De volgende producten heb ik super veel gebruikt de afgelopen maand en ze bevallen me prima!


H&M kwastenreiniger
Toen ik pas een bestelling wou plaatsen bij de H&M kwam ik deze kwastenreiniger op de site tegen. Mijn oude kwastenreiniger was bijna op en ik was erg benieuwd hoe deze was. Ik vind het een erg fijn product. Het is super makkelijk aan te brengen op je kwasten want er zit een verstuiver op. Hij maakt mijn kwasten goed schoon en ze ruiken na gebruik lekker fris.

Lush- Grease Lightning 
Mijn huid reageert altijd heel erg op weersverandering en nu het weer kouder en vochtiger word heb ik ook veel last van puistjes. Het is dan erg belangrijk je gezicht goed schoon te houden. Naast dat gebruik ik sinds kort deze gel van Lush. Ik heb hem nog niet vaak gebruikt maar ik merk zeker een verschil. Mijn puistjes worden minder en komen minder snel terug.

Hema-Illuminating Foundation
Ik vind het super leuk dat de Hema een veel uitgebreider assortiment aan beauty producten heeft gekregen. Ik kocht afgelopen maand deze foundation omdat ik er erg benieuwd naar was. Ik vind de foundations van de Hema over het algemeen erg prettig en deze had ik nog niet uitgeprobeerd. Ik ben helemaal om. Deze is nog fijner dan de gewone foundation van de Hema, die ik al jaren opnieuw blijf kopen.

Catrice- Prime and Fine Smoothing Refiner 
Deze primer kocht ik om te kijken of het een dupe zou kunnen zijn voor de Benefit Porefessional. Een echte dupe zou ik het niet noemen maar het is wel een fijn product. Het werkt net niet zo goed als de Benefit primer maar heel erg vind ik het niet. Ik heb zeker het gevoel dat mijn poriƫn minder worden als ik deze primer op heb.

Catrice- Creamy Powder Eyeshadow C01 Jame's Brown
Al een tijdje lag deze oogschaduw in mijn bakje zonder ooit gebruikt te zijn. Maar ik heb hem een week geleden voor het eerst gebruikt en hij is echt heel fijn. Het is een hele mooie matte grijs-bruine kleur. De pigmentatie is ook heel goed. Het fijne van deze oogschaduw is dat hij erg goed blijft zitten op vettige oogleden. Ik heb daar zelf erg last van en daarom gebruik ik altijd een oogschaduw basis. Als ik dat niet doe dan krijg ik zo'n randje. Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel. Bij deze oogschaduw heb ik dat niet als ik geen basis gebruik. Ideaal dus!

Welke producten heb jij deze maand veel gebruikt?

xoxo Naomi

2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne producten allemaal! Ik wil die ogenshaduw van catrice wel eens uitproberen!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb deze maand veel dagcreme's gebruikt, mijn gezichtshuid voelde niet erg prettig aan en vandaar dat ik hem veel ingesmeerd heb, met creme!...fijen producten, naar de kwastenreiniger ben ik ook wel erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!