woensdag 24 september 2014

Winactie: Primark Beauty

Als ik bij de Primark ben loop ik ook altijd even langs de beauty afdeling. Ze hebben er vaak erg leuke producten voor een klein prijsje. Voor jullie heb ik deze 3 producten mee genomen. Nepnagels, nepwimpers en een lipgloss. Kijk verder hoe je mee kan doen.

 Om mee te doen met de winactie moet je een paar simpele stappen zetten.

Verplicht:
  • Volg Starducks via Bloglovin' en like het artikel
  • Laat een reactie achter dat je mee doet. Zet in de reactie ook je e-mailadres zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen.
Extra's:
  • Volg mij op Instagram(+1)
  • Volg mij op Twitter(+1)
  • Schrijf een leuke tweet over de winactie en tag mij daarin. (+2)

Waar ga jij altijd even kijken als je in de Primark bent?

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk pakketje, zelf een maand geleden voor het eerst bij de primark geweest. Hij was net 3 dagen open, WAT EEN RAMP! dus gauw weer naar buiten ivm de drukte... kan dus niet echt antwoord geven op je vraag, maar mocht ik weer eens een dagje vrij hebben en zin hebben aan shoppen ga ik zeker nog een keer naar de primark.... aangezien je hier dus ook hele leuke beauty items hebt! Groetjes van ilse prins, wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik heb nog nooit make-up gekocht bij de primaek. Lijkt me leuk om te proberen!

    Groetjes nailsbyml@gmail.cok

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nog niet bij de Primark geweest, dus ik kan de vraag niet beantwoorden. Maar ik maak graag kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik doe mee!
    ik kijk altijd wel even bij de schoenen!
    alles gedaan
    bloglovin; zoelouwerse
    instagram en twitter; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!