maandag 15 september 2014

Winactie: Lipproducten The Body Shop

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een winactie gedaan heb. Daarom heb ik 2 winacties voor jullie in petto! Bij de eerste kun je deze super fijne lipproducten van The Body Shop winnen. Het zijn de perzik lipbutter en Honey Bronze lipgloss. Kijk verder hoe je mee kan doen.

 Om mee te doen met de winactie moet je een paar simpele stappen zetten.

Verplicht:
  • Volg Starducks via Bloglovin' en like het artikel
  • Laat een reactie achter dat je mee doet. Zet in de reactie ook je e-mailadres zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen.
Extra's:
  • Volg mij op Instagram. (+1)
  • Volg mij op Twitter. (+1)
  • Schrijf een leuke tweet over de winactie en tag mij daarin. (+2)

Je kunt mee doen tot 5 oktober. 6 oktober zal ik contact opnemen met de winnaar.

Hou Starducks in de gaten want er komt binnenkort nog een winactie online!

xoxo Naomi

8 opmerkingen:

  1. Ik doe mee!
    XX mira_ennen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh dat is ideaal voor als de winter er weer aankomt, wat extra bescherming... mijn lippen zijn een ramp in de winter met al die losse velletjes.... Dus goed blijven smeren hihi... Ik maak graag een kansje op 1 van deze 2 producten! Groetjes ilse, wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw vet! Ik had ooit een zeepje van TBS, heel erg fijn vond ik die. Ik zou graag kans maken op deze lipproducten, mijn lippen worden snel droog in de winter. Ik volg en like je op bloglovin (beautyding) en heb ook beide twitter dingen gedaan. Veel succes! Emharing@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik doe mee! Haha. MissEyelinerLove@Gmail.com ik heb je gevolgd op : BlogLovin, Twitter en Instagram!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! ik heb je gevolgd op insta ( y.ungbae)

    En ik volg je nu ook op bloglovin!
    Leuke winactie ( mijn mail : yyungbae@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Ik doe mee, heel erg leuk!

    Liefs nailsbyfml@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik doe mee!
    bloglovin; zoelouwerse
    twitter en instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!