zaterdag 27 september 2014

Top 5 herfstlipsticks

Ja, de herfst komt echt weer om de deur zetten. Een van de dingen die wel erg leuk is aan de herfst is lipsticks. In de zomer is het te warm voor lipsticks. Het zweet bijna van je lippen af. In de winter zijn je lippen vaak te droog om iets anders dan lipbalsem te gebruiken. Dus de herfst is perfect voor lipstick. Ik ben in mijn eigen collectie opzoek gegaan naar mijn favoriete herfst lipsticks en ik kwam uit op deze top 5.



Ik hou echt van donkere lippen in de herfst en mijn favoriete lipstick is dan ook een hele mooie donkere rood/paarse kleur. Het fijne en mooie aan deze lipstick is dat het een matte lipstick is. Het is een lipstick van Wet 'n Wild. Namelijk 918D Cherry Bomb. 


Een andere super mooie herfst kleur vind ik deze lipstick van Yves Saint Laurent Rouge Volupté No.5. Het is echt een super mooie kleur oranje die perfect is voor de herfst. Een review van deze lipstick vindt je hier.


Ook deze lipstick kun je al eens op mijn blog gezien hebben in deze review. Het is de Rimmel Moisture Renew in de kleur 260 Amethyst Shimmer. Het is een kleur die ik donker fuchsia zou noemen. Het is een heldere maar warme kleur en zeer geschikt voor de herfst!


De volgende lipstick is een echte must have voor de herfst. Een donker rode lipstick. Dit is er een van Essence en hij heet 04 On The Catwalk!. Ik vind het een erg mooie kleur en het fijne aan deze lipstick vind ik dat hij niet te intens is. Het is een subtiele donkere kleur en dat vind ik soms ook wel prettig om te dragen.


De laatste lipstick lijkt in geen mijlen of wegen op de voorgaande. Het is namelijk geen rood, oranje of roze maar een goud kleurige lipstick met veel glitters. Het is een lipstick van het merk Cosline in de kleur 408. Hoewel het een gouden kleur is heeft hij wel een beetje een oranje ondertoon. Dit maakt de kleur nog mooier naar mijn idee.

Wat is jouw favoriete herfst lipstick?

xoxo Naomi

Vergeet niet mee te doen aan de 2 winacties die op dit moment lopen. Klik hier om naar de winactie van The Body Shop te gaan en klik hier om naar de Primark winactie te gaan.

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!