dinsdag 9 september 2014

Tag: Sunshine blogger award

Toen ik op vakantie was ben ik ook voor deze leuke tag genomineerd Arjanne en Alies. Super bedankt voor de nominatie en ik ga hem nu invullen!



Random facts about me:
1. Ik heb een moedervlek precies in het midden aan de binnenkant van mijn elleboog.
2. Mijn schoenmaat is 42.
3. Wat ik heel lekker vind is verse rucola op een pizza.
4. Ik heb 7 tenen aan 1 voet waarvan er 4 aan elkaar zitten. Met een moeilijk woord heet het polydactylie (Grieks voor veel vingers) en Sydactylie (Grieks voor samen vingers). Ik ben er mee geboren en heb er helemaal geen last van.
5. Mijn favoriete smaken zijn: kokos, vanille, kers en kaneel.
6. Als ik dit jaar slaag voor mijn VWO ga ik mijn haar afknippen en het doneren.
7. Ik heb de kleinste slaapkamer van het huis.

Bij deze nomineer ik:

Wat is een random fact over jou?

xoxo Naomi

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!