dinsdag 30 september 2014

September favorieten

Vorige maand heb ik geen favorieten gedaan dus deze maand heb ik extra veel producten in mijn favorieten zitten. Het zullen dus ook veel producten zijn die ik in de zomer nog heb gebruikt. Maar dat betekend niet dat ik ze nu niet meer non-stop gebruik.


Catrice Made to Stay Lip Polish- 040 Let's Red Loud!
Deze lip polish doet me zo denken aan de Rimmel Apocalips. Het is echt een budget dupe van de Apocalips! Het blijft super lang zitten en de kleurintensiteit is super goed. De kleur heet dan wel 'Red' maar ik vind hem eigenlijk meer roze. Het is een kleurtje wat ik veel gedragen heb deze zomer!

Rimmel Sandaleyes- Retro Glam mascara
Normaal ben ik een beetje sceptisch over de mascara's van Rimmel. Ik vind ze niet erg fijn en gebruik liever een ander merk. Maar bij deze is dat zeker niet het geval. Ik kreeg deze mascara samen met een super leuk blikje bij aankoop van een lipproduct. Dit was al een paar maanden geleden maar ik had de tijd nog niet gehad om deze mascara uit te proberen. Maar ik ben helemaal om. Het is een super fijne mascara die erg veel volume geeft aan mijn wimpers.

Essence I Love Stage- Eyeshadow Base 
Zoals je misschien gelezen hebt in mijn opgemaakt was mijn eyeshadow base van Catrice helemaal opgedroogd. Dus ik heb een nieuwe gekocht. Nou daar ben ik heel blij mee geweest. Het is echt mijn go to product als ook maar iets qua oogschaduw op doe. Het zit zo lekker op je ogen en je look blijft er echt langer door zitten. Het is maakt je oogleden niet zwaar of plakkerig maar het zorgt er juist voor dat je heel makkelijk oogschaduw aan kan brengen.  

Yves Rocher Cherry Oil Lipstick- 42. Rose Vif
Nog een lipproduct. Ja, ik heb de laatste 2 maanden veel lipproducten gebruikt. Vooral op vakantie op Kos heb ik deze lipstick veel opgehad. Het zit eigenlijk precies tussen een lipstick en een tinted lipbalm in. Het geeft de verzorging van een lipbalm maar de kleur van een lipstick. Ook blijft de kleur best lang zitten. Het is een lekker frisse en heldere roze kleur. Echt een super zomer kleurtje.

Batiste- Tropical
Deze enorme bus droogshampoo kocht ik in Londen, maar ik was er nog niet aan toe gekomen om hem te gebruiken. Het is echt de lekkerst ruikende droogshampoo die er is. Je haar gaat er echt super lekker van naar kokos ruiken. Ik ben echt verzot op kokos geur dus het is voor mij een perfect product.

John Frieda- Full Repair shampoo en conditioner
Deze combinatie heeft mijn haar echt gered deze zomer. Normaal wordt mijn haar altijd super droog van de het zoute water en de zon. Ik gebruikte dan ook altijd een gewone shampoo en dit jaar dacht ik 'Ik ga het anders doen ik ga heel veel geld uitgeven aan shampoo en goed en verzorgd haar hebben'. En dat is gelukt. Mijn haar is geen dag droog of touwig geweest.

Nivea Sun-Protect & Refresh
Een van mijn reisgenoten had deze zonnebrand mee genomen uit Nederland naar Kos en toen we teruggingen naar Nederland had minstens de helft een bus  (of zelfs meerdere) gekocht en opgespoten. Het is zo'n ideaal product. Het is eigenlijk net zoiets als de bodylotion sprays van Vaseline alleen dan in zonnebrand versie. Super handig dus. Het trekt echt heel snel in en het werkt net zo goed als een creme. Deze ga ik volgend jaar zeker weer kopen!

Hoe verzorg jij je haar als het veel wordt blootgesteld aan de krachten van de natuur?

xoxo Naomi

Vergeet niet mee te doen aan de 2 winacties die op dit moment lopen. Klik hier om naar de winactie van The Body Shop te gaan en klik hier om naar de Primark winactie te gaan.

8 opmerkingen:

  1. Leuke favorieten! De Essence I Love Stage Eyeshadow Base heb ik ook en ik vind hem ook erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ogenshaduwbasis en droogshampoo zijn inderdaad heel erg fijn! :)
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke favoriete... Essence I Love Stage vind ik zelf ook erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral die oogschaduwbasis blijft super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die eyeshadow base en droogshampoo gebruik ik al een jaar en ben er zo tevreden over!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De i love stage primer is echt mega goed! Ik raad hem aan iedereen aan!
    Ps. Ik geef momenteel een huge pakket weg op mijn site. Zin om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!