donderdag 18 september 2014

Opgemaakt #4

Het was weer tijd voor een opgemaakt artikel want mijn bakje stroomde over! Ik vind het zelf altijd erg leuk om dit soort artikelen te lezen dus ik hoop dat jullie het ook leuk vinden.


Essence- Volume Up! lipgloss
Ik heb mijn make-up weer opgeruimd en dit keer kwam ik ook hele oude make-up tegen die ik al tijden niet meer gebruik. Waaronder deze lipgloss. Hij is ook niet meer verkrijgbaar volgens mij.
Essence- Get Big Lashes mascara
Goede mascara maar na een tijdje begint hij erg te klonteren.
Yves Rocher- Sexy Pulp mascara
Dit is een van de fijnste mascara's die ik in een lange tijd gehad heb. Hij heeft een dik borsteltje maar klontert niet.
Essence- Coverstick 04 True Nude & 03 Matt Honey
Na jaren trouwe dienst ga ik ze nu echt weg doen. Deze producten gebruik ik al sinds ik 12 ben maar het laatste jaar heb ik andere fijne concealers gevonden.
Etos- Coverstick
Het zelfde geldt voor deze coverstick. Ik heb hem zoveel gebruikt dat de verpakking helemaal kaal is geworden. Er staat niet meer op welke kleur het is en ook het Etos merk is er af.
Catrice- Prime and Fine eyeshadow base
Ik had al veel goede verhalen gehoord over deze basis en dus kocht ik hem ook. Ik heb hem alleen een paar dagen niet goed dicht laten staan zodat hij helemaal uitgedroogd is. Het lijkt nu echt een soort klei. Ik vond het echt heel zonde want ik had hem nog maar net.

Byphasse- make-up doekjes
Ja, de standaard producten zitten er ook weer in. Het blijven mijn favoriete make-up doekjes en ik raad ze zeker aan!
Kruidvat- Reinigende Neusstrips
Ik was al een tijdje benieuwd naar het effect van neusstips en heb deze toen gekocht. Ze werken erg goed maar op de een of andere manier kreeg ik ze bijna niet meer van mijn huid af.
Yves Rocher- Sebo Végétal micellair water
Mijn eerste micellair water en ik ben enthousiast! Het is zo handig en makkelijk te gebruiken. Ik heb echt het gevoel dat mijn huid er schoon van werd. Niet alleen dat mijn make-up eraf ging maar ook had ik een rustigere huid met minder plekjes.

Dove- GoFresh deodorant
Ik gebruik altijd Dove deodorant en ik blijf het fijn vinden. Het ruikt altijd erg fris en lekker.
Mexx- Black
Ik heb dit geurtje een jaar in mijn schooltas gehad en hij was steeds bijna leeg maar nu komt er echt niets meer uit. Het is meer een avondgeurtje maar ik vond hem zo lekker ruiken dat ik hem ook overdag vaak ophad.
Oilily-eau de toilette
Dit was mijn allereerste echte geurtje. Het is ook echt een meisjes geurtje. Ik gebruik hem al jaren niet meer en vond het nu echt tijd om hem weg te doen.
Rexona- Roze roller
Ik kon op de verpakking geen specifieke naam of geur vinden dus dan noem ik hem maar roze roller. Ik vind het fijn om naast mijn Dove deo ook een roller te gebruiken. Deze vond ik erg prettig.

The Body Shop- Libertine bodylotion
Ik vind testers van TBS altijd erg leuk om te krijgen zodat je leuke nieuwe producten kan ontdekken. Dit is zeker zo'n ontdekking. Hij ruikt super lekker en houd je huid goed gehydrateerd.
Yves Rocher- Handcrème
Dit is mijn favoriete handcrème en ik blijf hem ook steeds kopen. Hij ruikt heel fijn naar bloemetjes. Maar niet mierzoet. Echt een aangename geur.
Kruidvat- Sunmilk
Ik heb zo veel zonnebrand gebruikt op Kos. Elke dag goed smeren en je hebt er zo een hele fles doorheen.
One a day brown- zonnebrand
Deze zonnebrand staat zo stijf van de alcohol dat het gewoon een onaangename geur heeft. Ik heb hem een paar keer gebruikt maar ik kon er niet meer tegen en kreeg er traanogen van.
Celine Dion- Notes bodylotion
Ik vind bodylotions van parfums altijd erg leuk want dan weet je zeker dat hij goed bij je geurtje past. Het geurtje heb ik nog niet leeg maar helaas de bodylotion wel.
Yves Rocher- Aftersun
De geur van de aftersun doet me zo denken aan vakantie. Het is een lekker fris geurtje maar toch warm. Het is een fijne aftersun want hij trekt erg snel in. Als je dus op moet schieten is hij ideaal.

Vergeet niet mee te doen aan de The Body Shop winactie!

xoxo Naomi

7 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen!
    Doe alchohol zonnebrand lijkt me echt niks, kan toch ook nooit goed zij voor je huid! Ik ben nu ook bezig met producten van Yves Rocher testen en wat een fijn merk is dat zeg!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'opgemaakt-blogposts' ook altijd leuk om te lezen! Jeetje, wat heb je veel opgemaakt! De deodorant van Dove vind ik ook erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je veel opgemaakt! Leuk om te zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat veel! Tof om te zien altijd en om een kleine nabeschouwing te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat heb je veel opgemaakt zeg. Er zitten een paar hele fijne producten tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha die Lipgloss heb ik ook nog steeds liggen van Essence :P Leuk artikel en inderdaad : Veel opgemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!