zondag 21 september 2014

Fashion inspiration: Indian Summer

Indian Summer. Een van mijn favoriete dingen. Indian Summer is dat je na de zomer toch nog warme herfstdagen hebt. Het is net te koud voor je zomer kleding en net te warm voor je winterkleding. Je moet het dus gaan combineren. In dit artikel wil ik jullie een paar outfits laten zien die ik erg leuk vind en goed geschikt zijn voor warme herfstdagen.













Wat vind jij van warme herfstdagen?

xoxo Naomi

Vergeet niet om mee te doen aan mijn The Body Shop winactie!

5 opmerkingen:

  1. super fijne insperatie!
    warme herfst dagen? voor mij vind ik het wel fijn maar inderdaad je weet echt niet wat je nou moet aan doen..

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh de voorlaatste vind ik heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke inspiratie! Ik vind Indian summer steeds hele mooie dagen waar je echt geweldige outfits kunt aandoen door de goede temperaturen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!