woensdag 6 augustus 2014

Vakantie: Wat zit er in mijn toilettas?

Ik vind het altijd een heel leuk werkje om mijn toilettas in te pakken voor ik op vakantie ga. De meeste producten koop ik al ruim van te voren zodat ik zeker weet dat ik ze niet vergeet. Ja, ik ben zo iemand. Ik ga pas over anderhalve week weg maar toch heb ik de meeste spulletjes al bij elkaar geraapt en klaar gezet.


Dit zijn een beetje mijn basic gezichtsproducten van dit moment. Het enige wat nieuw is, is de gezichtszonnebrand. De rest gebruik ik nu ook al veel en ja ik neem ze zeker mee op vakantie. De reiniger ga ik nog wel even overgieten in een reisverpakking want de fles is erg groot en ik ga hem zeker niet helemaal gebruiken.

Dit zijn voor mij allemaal nieuwe producten. Ik ga ze dus allemaal lekker uitproberen en ik hoop dat ze fijn zijn. Ik moet nog wel een extra fles zonnebrand kopen want ik moet zeker veel gaan smeren.

 Ik heb zoveel zin om deze producten te gebruiken! De fullsize shampoo en conditioner ga ik nog in een reisverpakking doen en dan kan alles in mijn tasje!

Dit is een beetje een verzameling van allerlei kleine dingetjes. Het zijn het allemaal kleine en handige producten die niet kunnen ontbreken op vakantie. Ik vind het altijd fijn om kleinere producten mee te nemen omdat je toch nooit een fullsize verbruikt. Ook scheelt het veel ruimte in je koffer en die ruimte kun je weer vullen met dat leuke topje wat je eigenlijk toch mee wil nemen.

Wat nemen jij zeker mee op vakantie?

xoxo Naomi

8 opmerkingen:

  1. Je neemt hele handige spulletjes mee!
    Ik vind het ook altijd een leuk klusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes neem je mee! En wat handig ook dat je al zo vroeg start met pakken; ik doe dat altijd erg laat (de avond ervoor of de dag zelf) en vergeet vaak wel iets haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mini producten zijn inderdaad heel handig voor in je toilettas! Ik neem zelf meestal heel weinig mee, omdat wij altijd maximaal een week op vakantie gaan. Meestal wat make-up en wat verzorgingsproducten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne producten neem je mee. Wat een fijne toitlettas heb je trouwens. Daar kan alles in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Conditioner vind ik altijd heel fijn om mee te nemen, je haar wordt zo droog van de zon en het zoute water. En ik vergeet trouwens altijd mijn tandenborstel haha... Liefs, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zien er allemaal fijne producten uit! Leuk tasje trouwens

    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele handige spullen neem je mee! Heel erg leuk! Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!