zaterdag 9 augustus 2014

Vakantie: Wat zit er in mijn beachbag?

Zon, zee en strand. Dat is waarschijnlijk hoe mijn vakantie er vooral uit gaat zien. Wat je dan zeker niet kan missen zijn leuke en handige strand spullen. Ik wil je graag laten zien wat ik in mijn tas heb zitten de komende weken.

  • Als tas gebruik ik een hele simpele linnen tas van Primark. Ik vind linnen tassen erg fijn en je kunt ze overal voor gebruiken
  • Een zonnehoed is erg fijn. Het is niet alleen erg stylish maar het beschermt je ook tegen de zon.
  • Om je nog meer tegen de zon te beschermen is het erg belangrijk dat je goed smeert met zonnebrand. 
  • Een zonnebril is erg handig en prettig omdat de zon soms erg fel kan worden.
  • Om lekker te zwemmen heb je badkleding nodig. Ik heb hier een bikini liggen. Hij is al een paar jaar oud maar is nog steeds goed en erg fijn.
  • Een handdoek heb je natuurlijk ook bij je om op te liggen en om je natuurlijk af te drogen.
  • Om lekker fris te ruiken heb ik een bodymist van Victoria Secret bij me. Ik vind dat deze geur erg zomers is en lekker fris.
  • Als laatste neem ik ook altijd iets om te lezen mee. Vaak is het mijn e-reader. Het is zo handig omdat je zo veel boeken bij je hebt in maar zo'n klein apparaatje.

Wat neem jij sowieso mee naar het strand?

xoxo Naomi


8 opmerkingen:

  1. De bodymist lijkt me zo lekker, ik heb er al veel goeds over gehoord! En natuurlijk heb ik naar het strand ook altijd een zonnebril en zonnebrand mee, een beetje de standaard strand-benodigdheden. ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie producten neem je mee! Ik neem nooit zoveel mee. Flesje drinken, zonnebrand, zonnebril en een goed boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen neem je mee, coole zonnebril :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne spullen neem je mee! Ik neem altijd ontzettend veel mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen heb je in je beachbag zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke post! Voor mij is een hoed ook echt een must. Ik verbrand echt zo gênant snel op mijn hoofd...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke opsomming! Dit zijn ook echt de standaard dingen die ik meeneem, alleen heb ik nog geen hoed. Ik moet die echt eens aanschaffen, want de scheiding van mijn haar verbrand heel snel. x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!