vrijdag 25 juli 2014

Tag: Get to know me


Ik vind het zelf altijd erg leuk om op andere blogs persoonlijke tags te lezen. Ik kwam deze tag onlangs tegen en  vond hem erg leuk. Het leek me dus een super leuk idee om hem zelf in te vullen.

In welk jaar ben je geboren?
Ik ben geboren in 1996. Ik ben nu 18 jaar. 

Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit?
Nu in de vakantie moet ik veel werken en anders ben ik aan het bloggen, Tour de France kijken of gewoon lekker chillen.

Hoelang ben je?
Ik ben 1.83. 

Waar dacht je aan toen je vanmorgen wakker werd?
Ik bedacht me wat ik allemaal moest doen in huis. Opruimen, stofzuigen dat soort dingen.

Waar ben je op dit moment?
In een lekkere luie stoel in de woonkamer. 

Single?
Nee, ik heb al meer dan 3,5 jaar een relatie met Tim.


Beschrijf jezelf kort maar krachtig.
Chaotische doorzetter. 

Girl/guycrush?
Ik vind Tim wel erg leuk eigenlijk. Haha.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Een lekker opgeruimd en schoon huis. Mijn ouders zijn op vakantie dus moet ik het huishouden bijhouden. Het is niet echt mijn favoriete bezigheid maar het moet.

Wat is je doel in je leven?
Een lang, gelukkig en gezond leven leiden.

Waar ben je bang voor?
Ik heb hoogtevrees en ik heb een rare afkeer voor marmeren trappen. Ik ben er een keer vanaf gevallen en sindsdien vind ik ze best eng. Ze zijn erg glad en als je valt doet het echt heel erg pijn. 

Heb je een rijbewijs?
Nee, ik ben wel rijlessen aan het volgen en ik hoop dat ik snel mijn rijbewijs heb.


Nagellak of lippenstift?
Lippenstift, ik draag het bijna elke dag. Nagellak is niet iets wat ik vaak draag omdat ik het bij moet houden en dat vergeet ik te vaak.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer. Het is heerlijk weer, lekker warm en je kunt veel leuke dingen buiten doen.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja, ik zou graag trouwen en een gezinnetje stichten.

Ben je een healthy freak?
Niet echt, ik vind het heerlijk om lekker te eten en dat hoeft van mij niet perse gezond te zijn. Sporten is iets wat ik vroeger echt graag deed. Ik ben nu bezig om beetje bij beetje weer te gaan hardlopen en fietsen.

Wat voor kleur haar en haarlengte heb je?
Ik heb donkerblond steil haar en ik denk dat het ongeveer 30-35 cm lang is.

Welke kleding of make-up wil je op dit moment graag?
Ik ben nog opzoek naar een leuke maxi-dress of rok. Ook zoek ik nog een leuk luchtig strandjurkje. 



Heb je tattoo's?
Nee, het lijkt me super pijnlijk.

Heb je een piercing?
Ik heb oorbellen en verder niets.

Draag je een bril?
Ja, ik draag al bijna een jaar een bril omdat ik veraf niet goed meer kon zien.

Wat is jouw perfecte pizza?
Een pizza met kaas, rauwe ham, pesto en rucola. Het klinkt misschien gek een pizza met sla maar het is echt verrassend lekker!

Favoriete eten/ drinken?
Mijn favoriete eten is pizza en ik vind qua drinken Fanta Lemon erg lekker.

Wat is het laatste dat je kocht?
Ik denk de boodschappen die ik gistermiddag gedaan heb. 



Wat deed je vandaag om 8 uur?
Ik lag toen nog te slapen. 

Favoriete ijsje?
Gewoon vanille ijs. Ik ben niet zo'n enorme ijs fan.

Ben je een lang slaper of sta je vroeg op?
Als ik tot 9 uur slaap is dat uitslapen, ik ben altijd wel vroeg wakker maar blijf vaak nog lang liggen. 

Met hoeveel kussens slaap je?
Ik heb nu 3 kussens in mijn bed liggen. En ik gebruik er 2 om echt op te slapen.

Ben je een ochtend of een avond mens?
Dat ligt er helemaal aan. Soms vind ik het heerlijk om productief te zijn in de ochtend en soms vind ik het heerlijk om een avondje door te halen.

Ben je geordend of rommelig?
Rommelig, zeker weten.



Wat kijk je op dit moment?
Ik ben op dit moment de Midsomer Murders aflevering van gisteravond aan het kijken. Ik vind het zo leuk om naar te kijken.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Ik hoop dat ik dan klaar ben met school en een leuke baan heb.

Wie mis je op dit moment?
Tim, hij is 1,5 week op vakantie met vrienden in Duitsland. 

Ben je verlegen?
Als kind was ik altijd super verlegen maar naarmate ik ouder werd ben ik wel minder verlegen geworden. 

Heb je een accent?
Ik vind zelf van niet maar ik woon wel op het platteland en soms gebruik ik wel wat woorden uit het dialect. 

Heb je broers of zussen en hoe oud zijn ze?
Ik heb een zusje, ze is bijna 15.


Wat is jouw favoriete ijsje?

xoxo Naomi

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk persoonlijk artikeltje!
    Ik moest wel grinniken bij
    "Ik vind Tim wel erg leuk eigenlijk. Haha." Haha!
    En ik heb ook een afkeer voor marmeren trappen!
    Je bent de eerste die ik tegenkom die dat ook heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3.5 jaar! Woooow dat is lang! Super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag zeg :) Leuk om zo te lezen die feitjes over jezelf! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke tag :). Ik vraag me af hoe het is voor mensen uit bijvoorbeeld Limburg om mij te horen praten (ik kom uit Utrecht).

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!