woensdag 16 juli 2014

Shoplog: Londen (Primark, Boots, Superdrug, H&M en Urban Outfitters)

When in London.. Ja, dan ga je toch even winkelen. We waren niet van plan om de hele dag te gaan winkelen maar uiteindelijk hebben we ons de hele dag vermaakt op Oxford Street en omstreken. Het was een super leuke en gezellige dag. Ik heb niet non-stop gewinkeld maar toch heb ik een paar super leuke dingen gescored.


Deze short heb ik gekocht bij de H&M voor £10. Hij zit super lekker en past me erg goed. Het enige jammere vind ik het stofje van de zakken. Ik denk dat ik ze eraf ga halen.


Het was heel warm en ik had alleen een trui bij me. Dus dan koop je maar gewoon een shirt. Dit is een lekker los shirt met een langere achterkant. Ik kocht dit shirt bij Primark voor £4.


Ik was al een hele tijd opzoek naar een paar leuke sandaaltjes. Deze zijn allebei van Primark. De zwarte waren £4 en de roze ware£2,50. Het zijn geen schoenen om een hele dag op te lopen maar ze zijn leuk voor een paar uurtjes.

Voor mijn telefoon heb ik dit leuke hoesje gekocht. Het vervelende is dat mijn telefoon meteen toen ik thuis kwam niet meer wil opladen en dus niet meer aan wil. Ik had al een hele tijd problemen met mijn telefoon dus ik heb maar een nieuwe telefoon besteld. Ik hoop dat mijn nieuwe telefoon ook in dit leuke hoesje past. Het hoesje was £4. De oorbellen vond ik gewoon zo schattig en leuk dat ik ze niet kon laten liggen. Deze waren £1,50.

Elke keer als ik bij de Urban Outfiters kom koop ik van deze leuke scrunchies. Ik vind ze super fijn en gebruik ze elke dag. Deze 2 waren een setje en ze waren £3.

De concealer stond zeker op mijn lijstje en ik moest hem kopen. Ik heb hem in 2 kleuren gekocht omdat de combi van de 2 kleuren 01 fair en 02 cool medium nu goed bij mijn huid past. Ik kocht de concealer bij Boots voor £4,19.

Ik liep heel toevallig langs de stelling met droogshampoo en toen zag ik deze enorme bus staan. In verhouding de kersengeur ernaast is de maat die we in Nederland kunnen kopen. De grote Tropical was £4,99 en de normale cherry £2,99. Ik kocht ze bij Superdrug.

Wat zou jij kopen als je in Londen was?

xoxo Naomi

8 opmerkingen:

  1. Pfoeh ik ben jaloers op je zeg! ik had 1 concealer gekocht (meer stond er niet) en die lekte... Super balen maar ik heb wel leuke herinneringen aan Londen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes! Die hoesje is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig dat verschil qua grootte van Batiste! Leuke aankoopjes heb je gedaan, ik moet die concealer ook een nog een keertje meenemen uit Londen, haha. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankoopjes zeg! Ik zou die concealer ook nog graag een keer willen proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke spulletjes heb je gekocht!

    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!