zaterdag 19 juli 2014

Review: Collection- Lasting Perfection Concealer

In Londen kocht ik de Collection concealer. Het is een product waar je eigenlijk elke blogger over hoort. Ik vond het wel het proberen waard en was erg benieuwd. Ik heb hem uitgeprobeerd en moet zeggen dat ik het een fijn product vind.


Ik kocht de concealer in de twee lichtste kleuren. 1 Fair en 2 Cool Medium. Ik wist niet precies welke kleur het best bij mijn huid zou staan. Er waren in de winkel geen testers meer dus dat was een beetje jammer.

Om te kijken hoe goed de dekking is heb ik 2 streepjes op mijn handen gezet. Daarna doe ik wat concealer op mijn hand en je kijkt hoe goed of slecht je het streepje nog kan zien.

Links Fair en rechts Cool Medium.

Fair dekt iets minder dan Cool Medium. Je ziet het streepje nog heel licht doorschijnen. De dekking is vergeleken met andere concealers heel goed. De kleur is ook precies goed voor mijn huid. Bij Cool Medium zie je het streepje helemaal niet meer. De kleur is wel echt te donker voor mijn huid.

Ik ben heel tevreden over deze concealer. Ik vind het een fijne concealer en de dekking is heel goed. Hij i alleen verkrijgbaar in Engeland bij verschillende drogisten. Ik heb hem bij Boots gekocht voo£4,19. 

Zou jij de concealer kopen als je in Engeland bent?

xoxo Naomi 

6 opmerkingen:

  1. Als ik in Engeland zou zijn zou ik sowieso die concealer kopen! Hij is niet heel erg duur en dekt erg goed.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt geweldig <3 Ik heb er een gekocht in London, maar de verpakking lekt... Gelukkig in een potje kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw cool medium dekt echt mega goed zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat ziet er zo goed uit! Deze zou ik zeker aanschaffen als ik in Engeland zou zijn.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede review! Echt een heel fijn product, ik heb m zelf ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!