vrijdag 4 juli 2014

Music of the moment #2

Ik heb altijd muziek opstaan en het leek me leuk om een paar van mijn favoriete nummer met jullie te delen. Deze keer laat ik nummer horen die gecoverd zijn. Je hebt echt alleen maar coverartiesten maar dit zijn allemaal nummers die gecoverd zijn door andere artiesten. Het is soms zo leuk om te horen dat er hun eigen versie van maken.

Racoon- One Day


James Arthur- Wrecking Ball

Kings of Leon- Dancing On My Own


Bastille- Locked Out Of Heaven

Kensington- Home Again

Chef'Special- Can't Hold Us

Ed Sheeran- Empire State Of Mind

Wat is jouw favoriete cover?

xoxo Naomi

3 opmerkingen:

  1. Can't hold us van chef'special is zo leuk, dat is echt mijn favoriet!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zitten echt hele fijne covers tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zitten mooie nummers tussen :) x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!