dinsdag 1 juli 2014

Inspiration: Summer night

Ik kijk er echt naar uit. Lange warme nachten plezier hebben met vrienden. Lekker buiten rond zwerven of ergens aan het water zitten. Vuurkorf erbij. Drankje erbij. Dat is de tijd voor goede gesprekken en heel veel lol. Ik ben er zeker helemaal klaar voor! Helaas moet ik nog 1,5 week naar school ): Om alvast in de stemming te komen heb ik een paar super leuke foto's opgezocht.












Wat doe jij het liefst op een lekkere zomeravond?

xoxo Naomi

8 opmerkingen:

  1. O wauw ik kan zo genieten van dit soort foto's! Ik hou hier echt van!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's laten mij al helemaal wegdromen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaah ik krijg helemaal kriebels in mijn buik, ik kan niet wachten tot het echt zomer is. Met vrienden chillen, zwemmen, 's avonds rondhangen aaah ik kan niet wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik chill het liefst met een fles wijn in de tuin of in het park! Of gewoon op het strand. Maakt niet uit zolang het maar lekker warm is hihi, leuke blog ik volg je nu :) X
    www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke inspiratie! Ik houd echt van de zomer <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super foto's ! Word je helemaal vrolijk van!

    x

    giientjeee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!