donderdag 31 juli 2014

Favorieten: Juli

Hmm van deze foto krijg ik zo veel zin in mijn vakantie! Tot ik weg ga zal ik speciale vakantie artikelen plaatsen. Maar in dit artikel laat ik jullie eerst mijn favorieten van deze maand zien. Het zijn er aardig wat want ik was vorige maand helemaal vergeten om een favorieten artikel te maken.


Etos- Scheerolie
Ik heb in de zomer altijd een erg droge benen. En als ik ga douchen wordt dat alleen maar erger. Deze scheerolie maakt mijn huid minder droog en makkelijker om te scheren. Het is heel makkelijk te gebruiken en een stuk minder gesmeer dan scheerschuim.

Kruidvat- Max Volume Powder
Ik zag deze volumepoeder in een video van Diana. Het effect was echt heel leuk en mooi. Ik heb zelf nogal sluik haar met weinig volume dus ik wou het ook graag proberen. En zelfs mijn haar krijg meer volume als ik de poeder gebruik.

Ives Saint Laurent Rouge Volupté No. 5
Sinds ik deze lipstick heb gebruik ik hem bijna elke dag. Het is zo'n geweldig kleur en hij blijft zo mooi en fijn op mijn lippen zitten. Het is niet echt een zomerkleurtje maar toch vind ik hem toch wel mooi om te dragen.

Essence- How To Make Nude Eyes
Dit leuke palette heb ik gewonnen in een winactie van Lois. Dit palette was niet verkrijgbaar in Nederland maar wel in Duitsland. Het heeft super mooie nude kleuren om prachtige ooglooks mee te maken.

Catrice Defining Blush- 050 Apropos Apricot
Deze blush was in de uitverkoop en ik dacht nou omdat hij in de uitverkoop is neem ik hem wel mee. En ik ben heel blij dat ik hem gekocht heb. Het is zo'n mooi kleurtje. Het is een lichte peach kleur met een hele lichte shimmer.

Maybelline Color Tattoo- 40 Permanent Taupe
Ik hoorde van steeds meer mensen dat ze deze gel oogschaduw als wenkbrauw gel gebruikte. Ik vond het eerst nogal gek maar sinds ik het geprobeerd heb gebruik ik het elke dag. Het is zoveel makkelijker dan wenkbrauwpoeder en je hebt het zelfde effect. Je hoeft ook geen wenkbrauwgel te gebruiken want het blijft erg goed zitten.

Collection Concealer- 1 Fair 
Ik was in mijn review al heel lovend over deze concealer en nu ik hem langer gebruik vind ik hem alleen maar fijner worden. De kleur past precies bij mijn huid en de pigmentatie is heel goed.

Ebay kwast
Ik wist niet precies wat ik moest verwachten van deze kwast maar ik ben echt blij verrast! Het is een hele fijne kwast die echt heel lekker zacht is.

Victoria Secret Body Mist- Secret Charm
Ik heb de Etos ook weer leeg gekocht aan VS misten. Ik heb er nu 3 en ze hebben alle 3 hun eigen geur. Deze is tot nu toe mijn favoriet. Het is een hele lekkere frisse geur die niet heel erg opvalt. Het is een heel subtiel geurtje.

Wat ga jij doen in de laatste weken van de vakantie?

xoxo Naomi

6 opmerkingen:

  1. Ik hoor heel fijne dingen over die volume poeder van de kruidvat! En Oeh wat heerlijk die bodymist van Victoria secret!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne producten, die bodymists van VS ruiken zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke favorieten heb je deze maand!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!