maandag 28 juli 2014

DIY: Zomerdecoratie

Een half jaar geleden maakte ik een vergelijkbare DIY voor een winterdecoratie. Het was een groot succes dus ik dacht dat ik nu een zomer editie ga maken. Het is weer een schilderijtje en deze keer ga ik een effen schilderijtje maken. Het is een hele simpele DIY die je ook heel makkelijk aanpast aan je eigen wensen. Laten we beginnen!


Het eerste wat je moet doen is los gaan met het schildertape. Het is belangrijk dat je schildertape gebruikt en geen gewone tape. Dit omdat schildertape makkelijk te verwijderen is en geen restjes achterlaat. Je kunt zoveel tape gebruiken als je wil.

Ik heb er voor gekozen om een effen schilderij te maken. Ik heb dus wat verf gemengd en gewoon een beetje gaan smeren op het canvas. Pas op dat je geen verf onder het tape smeert.

Als de verf helemaal droog is moet je het tape verwijderen. Zoals je kunt zien is er bij mij een beetje verf onder het tape gekomen.

 Als alle tape verwijderd is, is je schilderijtje af.

Ik vind dat het een super leuk schilderijtje is geworden je kunt hem overal neerzetten of ophangen.

Wat vind jij van het schilderijtje?

xoxo Naomi

6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Heerlijk om lekker creatief bezig te zijn!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!
    Slim gedaan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bedacht! Ik doe dit effect soms op mijn nagels, maar ik heb er nooit aan gedacht om er een schilderij mee te maken, heel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke DIY! Heel leuk resultaat ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! Het is zo fijn om in de vakantie wat creatieve dingen uit te voeren. x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!