zaterdag 28 juni 2014

Review: Yves Saint Laurent Rouge Volupté No.5

Op de blogsale van Jacky kocht ik deze super mooie lipstick van Yves Saint Laurent. Ik wou al een hele tijd een lipstick van YSL. Alleen al omdat ze er zo mooi uit zien. Toen ik deze zag voor maar €10 was ik meteen verkocht. Ik moest hem gewoon hebben!


De verpakking is heel typerend voor YSL. Het is erg klassiek met het goud. Ik vind het ook altijd erg leuk dat de kleur van de lipstick terug komt in de verpakking.

De kleur is heel donker oranje, bijna bruin. Ik vind de kleur super mooi. De lipstick zelf voelt heel romig aan. Het is niet dik en plakkerig maar heel fijn om aan te brengen.

Ik vind dat de kleur mij mooi staat en ben echt heel blij met deze lipstick!

Ik heb een beetje rond gekeken maar ik kon op internet nergens een winkel in Nederland vinden die deze kleur verkoopt. Vergelijkbare lipsticks in een andere kleur zijn bij ICI Paris €33,50.

Wat vindt jij van deze lipstick?

 xox Naomi

16 opmerkingen:

  1. Wauw wat een gaaf kleurtje!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleur, staat je heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, staat super leuk bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooi kleurtje, staat je erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw dure lipstick is dit toch ook he? maar ik vind het een hele aparte kleur ik zou deze niet snel kopen meer een roze nude kleur van dit merk! hij staat je wel erg mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele mooie kleur en het staat jou inderdaad heel goed! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bruin past absoluut niet bij me maar YSL is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mij zou het niet zo mooi staan als bij jou,
    staat je goed deze kleur!
    En echt super dat je er zo blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oehh wauw mooie lipstick en voor 10 euro wooow goed koopjee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de huls van deze lipstick zo mooi! <3 De kleur staat je ook erg goed, bijzondere tint is het ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat kleurtje staat je echt heel erg mooi! Ik ben bang dat zo'n donkere niet bij me staat, maar ik heb ook zelf zo'n kleur die wel wat lichter is. Ben er dol op!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super apart kleurtje, echt heel erg mooi!
    Ben alleen zelf niet zo van de donkere kleurtjes, staat me helaas niet.
    Verder is YSL wel echt heeel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kleur staat je heel mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De kleur staat je indd heel mooi, wat een geweldige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!