vrijdag 6 juni 2014

Quotes #4

Ik vind mezelf soms zo grappig dat het beschamend is. Maar daar heeft iedereen wel eens last van. Vooral nu ik weer op begin te leven heb ik zin om mensen aan het lachen te maken maar als dat dan niet lukt terwijl ik zelf keihard moet lachen is het heel awkward. Gelukkig trek ik me er niet snel iets van aan en ga gewoon lekker door met waar ik mee bezig was. Goed, dit was een prachtig verhaal maar het heeft totaal niets te maken met dit artikel. Ik wou jullie graag een paar van mijn wijze woorden meegeven. Dus lees zeker verder.















Wat is iets wat jij doet dat eigenlijk best awkward is?

xoxo Naomi

7 opmerkingen:

  1. hahah die eerste is leuk, en die van dear john is zo lief!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah niets mis mee kijk mijn youtube video's maar ik ben ook een grote mafkees en ik lach te vaak om mijn eigen grappen liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie quotes heb je ertussen zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie quotes, die van Mom vind ik het mooiste. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha die over het dragen van hoodies. Herkenbaar! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n mooie quotes, vooral die eerste twee vind ik zeer inspirerend :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!