donderdag 19 juni 2014

DIY: Croptop

Zoals jullie misschien al hadden gemerkt ben ik een fan van croptops. Ik kwam een hele leuke DIY tegen om je eigen croptop te maken van een oud T-shirt. Ik was meteen benieuwd en heb het voor jullie uitgeprobeerd. Ik heb een oud shirt gebruikt wat mijn ouders gekocht hebben op hun huwelijksreis. Dat was zo'n 25 jaar geleden dus dit shirt is echt heel oud! 


Het is een hele simpele DIY. Je knipt de mouwen en je kunt hem zo lang maken als je zelf wil. Ik vond het leuk om hem net onder de opdruk af te knippen. Deze lengte was voor dit shirt precies goed. Voor je eigen shirt kan het misschien net anders zijn.

Achteraf vond ik het toch eigenlijk wel erg leuk om ook de hals iets groter te maken. Zo zit het topje toch net ietsjes losser.

En dit is het eindresultaat. Het lijkt zo een erg gek model maar als ik hem aan heb staat hij eigenlijk erg leuk.


Ik vind dat het echt een super leuk topje is geworden en ik denk dat ik hem super vaak ga dragen deze zomer! 

Wat vind je van deze croptop?

xoxo Naomi

14 opmerkingen:

  1. Ik ga dit echt een keer doen! Zo lekker en leuk voor de zomer!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan zeg! Heel handig ook als je oude tops hebt die je anders niet meer zou dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ik ook een keertje met een shirtje gedaan.. Draag 'm ineens veel vaker hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan! Creatief gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gedaan! Dit ga ik in de zomervakantie proberen, mijn oma heeft een naaimachine thuis en dan ga ik details aan toevoegen met behulp daarvan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De top ziet er echt leuk uit zo !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gedaan !

    Mylifeasfanta.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!