dinsdag 13 mei 2014

Review: 3x Essense nagellak

Deze mooie Essence lakjes heb ik de afgelopen week gekregen voor mijn verjaardag en de rechtse heb ik gewonnen met een winactie. Ik vind de kleuren heel mooi en was benieuwd. Kijk je mee?

Het eerste lakje is deze een mooi diepe rode kleur. Het is de kleur 113 'do you speak love?'.

Zo ziet het lakje eruit met een laagje. De dekking is niet super goed dus gaat we voor een extra laagje.

Bij het tweede laagje was de dekking al een stuk beter. De kleur is heel helder en fris. Als het donker word is de kleur donkerder en bijna bruin. Dat vind ik ook een hele mooie kleur.

Het roze lakje is 104 'sweet as candy'. In het potje lijkt de kleur erg pastel maar op mijn nagels is dat niet echt zo.

Bij één laagje zie ik bijna geen verschil. Mijn nagel heeft alleen wat meer glans.

Bij het tweede laagje zie ik al meer verschil. Dit is precies hoe ik mijn nagels mooi vind. Een beetje roze maar niet te veel.

Het laatste lakje is deze mooie mint kleur. Het is 146 'that's what i mint!'. Het is een perfect kleurtje voor de zomer.

Bij één laagje ziet het er niet heel mooi uit. De dekking is slecht en je ziet mijn nagel erdoorheen.

Bij twee laagjes is de dekking al beter. De mint kleur komt nu ook echt naar voren. Dit lakje zal ik veel dragen deze zomer.

Al deze lakjes kan ik jullie aanbevelen. Het zijn allemaal super mooie kleuren en ze blijven vaak tot wel 3 dagen mooi op je nagels zitten. Ze zijn voor €1,69 verkrijgbaar bij de Kruidvat en de Trekpleister.

Welke kleur nagellak beveel je aan voor deze zomer?

xoxo Naomi


Vergeet niet mee te doen aan mijn verjaardag winactie hij loopt tot 18 mei!

19 opmerkingen:

  1. vind de dekking wat minder maar die rode is wel mooi !liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de rode heel mooi! En dat blauwe kleurtje vind ik leuk voor de zomer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De dekking is helaas minder, maar de kleuren zijn zeker erg leuk. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste dekt wel het beste. De laatste valt me heel erg tegen. De roze is wel mooi zo doorschijnend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De rode ziet er echt goed uit! :-) De anderen vallen beetje tegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De mintkleur heb ik ook, heel tof! Als je net wat meer nagellak gebruikt, is ie wat mooier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind alle drie de kleurtjes heel mooi! Wel jammer dat de roze kleur er iets anders uitziet op je nagels dan in het potje. De mintkleur vind ik denk ik toch het allerleukst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke lakjes! De laatste heb ik zelf ook en vind dat zo'n mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het mintgroene kleurtje vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ze alle drie ook en that's what i mint is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vooral het mintgroene lakje vind ik prachtig, echt een hele fijne zomerse kleur <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great red color :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!