vrijdag 16 mei 2014

Reminder winactie+ Spam je blog #1

Pff de vakantie is weer afgelopen en ik loop er echt tegen aan dat ik veel te weinig voor school gedaan heb in de vakantie. Eigenlijk stond er voor vandaag een shoplog gepland maar daar ben ik niet aan toe gekomen omdat ik zoveel voor school moest doen. Daarom mogen jullie hier beneden je eigen blog achterlaten zodat ik er een kijkje kan nemen. Ik ben namelijk altijd opzoek naar nieuwe leuke blogjes om te volgen.

Vergeet ook niet om mee te doen aan mijn winactie! Je kunt dit super schattige notebook winnen. Hij loopt tot 18 mei. Voor meer details en om mee te doen klik hier!

Laat dus een linkje naar je blog achter en vertel waarom jouw blog zo leuk is.

xoxo Naomi

3 opmerkingen:

  1. Weeh spammen vind ik altijd zo lief! Ik schrijf op mijn blog over kleding, eten en nog meer dingen die ik leuk vind om zoveel mogelijk inspiratie en ideeën te geven, zodat mensen ook echt iets aan mijn blog hebben :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wat lief van je dat we mogen spammen <3 Mijn naam is Rosanne en blog met veel liefde op www.rosannevandierenn.nl. Mijn blog gaat over beauty, lifestyle en een snufje fashion. Zes dagen in de week komt er een artikel online. Elke zondag komt er een persoonlijk artikeltje online, elke maandag een picture diary en elke dinsdag een ooglook of een FOTD.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaww lief dat we mogen spammen! Op mijn blog http://www.beautiliciousworld.nl komt elke dag een beauty, fashion, food of lifestyle gerelateerd artikel online, waarvan het grootste deel beauty artikels zijn. Ook probeer ik elke week minstens één video online te zetten.
    Ik zou het tof vinden als je eens een kijkje neemt! :)
    P.S. Op het moment loopt er een winactie op mijn blog, waarbij je een MUA palette én MUA lipstick kunt winnen! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!