donderdag 22 mei 2014

Persbericht: Primark Festival collectie 2014

Het festivalseizoen is weer begonnen en Primark is er ook bij! Primark heeft voor deze zomer een festivalcollectie ontwikkeld met veel bohemian grunge en hippie-achtige invloeden. Van clashing prints en DIY denim items voor crowdsurfers tot heerlijk golvende midi jurkjes en zijden kimono jasjes voor all-night-ravers. Ik heb voor jullie even mijn favoriete items op een rijtje gezet.
Stijlvolle maxi-jurken, bohemian sandaaltjes en bewerkte bucketbags mogen natuurlijk ook niet ontbreken tijdens het leukste seizoen van het jaar. Hippe hoedjes en zonnebrillen tegen de brandende zon en stoere gesplaarsjes om lekker op te dansen maken je festivaloutfit helemaal compleet.


€22

€12


€10

€7

€2,50

€15

€12

€14

Stel je wishlist maar alvast samen, want de collectie is vanaf nu verkrijgbaar in de Primark winkels in Hoofddorp, Rotterdam, Eindhoven, Nijmegen, Almere, Zoetermeer en Zaandam.

Welk festival ga jij bezoeken deze zomer?

xoxo Naomi


8 opmerkingen:

  1. Superleuk! Drie keer raden wie er weer een dagje primark aan het plannen is. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Die roze jumpsuit; I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh ik zie al wat mooie items die ik echt even ga shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zitten leuke dingen tussen! Ik kan niet wachten tot ik weer naar een festival ga :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zitten wel wat leuke dingen tussen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt een super leuke collectie! Fijne items staan er op je wishlist :) Heb nog geen festivals op de planning staan, maar wie weet komt er nog wat leuks voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke items! Ik ben gek op festivals :D Ik ga tot nu toe sowieso naar Defqon en de Zwarte Cross :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!