zaterdag 31 mei 2014

Favorieten: Mei

Een beetje later dan gepland want ik had het de afgelopen week heel druk. Maar hier zijn toch nog mijn favorieten van de afgelopen maand!


Kruidvat- Nacht Handcrème.
Mijn handen worden echt heel droog na een hele dag bezig zijn. Door deze crème 's avonds op mijn handen te smeren zijn ze 's ochtends goed gehydrateerd en kunnen ze er weer een dag tegen aan!

Andrelon- Natuurlijk Puur Anti-klit Spray
Na het wassen van mijn haar klit mijn haar heel erg. Deze spray zorgt ervoor dat het dat juist niet doet. En het is gewoon super fijn. Mijn haar is glad en makkelijk doorkambaar. Het grote pluspunt: het product bevat geen siliconen, parabenen en kleurstoffen!

Essence- All Day 16h Concealer
Zoals je misschien in mijn shoplog (klik) hebt gelezen was ik al een hele tijd opzoek naar deze concealer. Ik had er zoveel goede dingen over gehoord en gelezen dat ik hem wel moest hebben. En ook ik ben om. Het is een super concealer! Ik vind hem voor plekjes niet super fijn maar onder mijn ogen gebruik ik hem elke dag en ik kan niet meer zonder.

Magic Colour Lip Balm
Deze super fijne lipbalm won ik deze maand bij een winactie van Lois. Ik vind het zo grappig dat deze groene lipbalm op mijn lippen roze kleurt. Dat is eigenlijk de grootste reden dat hij in mijn favorieten rijtje staat. Want mijn lippen drogen erg uit van deze lipbalm. Toch gebruik ik hem wel vaak omdat de roze kleur super mooi is!

Maybelline- Baby Lips Hydrate
Ik liep pas in de supermarkt en mijn lippen deden heel erg pijn omdat ze zo droog waren. En op dit soort momenten heb ik nooit een lipbalm bij me. Bij de kassa zag ik deze hangen en ik heb hem dus mee genomen. Het is een hele fijne lipbalm met een frisse smaak. Ik vind het een fijne smaak maar heb van andere gehoord dat ze hem niet prettig vonden. 

Essence- Blush Up! 10 Heat Weave
Ook naar deze blush was ik al een hele tijd opzoek en heb je kunnen zien in mijn shoplog (klik). De kleur zijn perfect voor deze zomer en ik wordt alleen al blij van de combinatie van deze felle kleurtjes. Het pigment is ook heel goed en je hebt maar een klein beetje nodig om een mooi kleurtje op je wang te creëren. 

The Body Shop- Coconut Lip Butter 
Het laatste lipproduct van deze favorieten. Ook deze heb je kunnen zien in mijn shoplog (klik)Mijn lippen zijn echt verwend deze maand. Ik was altijd al fan van de Shea lijn van TBS maar toen ik deze kokosnoot rook was ik helemaal verkocht! Ik ben fan! Het is een lekker fris geurtje en ideaal voor de zomer. (Stiekem ben ik gister terug geweest om nog meer kokosproducten te kopen).

Real Techniques- Stippling Brush
Omdat de zon weer lekker aan het schijnen is wil ik liever niet met een hele dikke laag foundation de deur uit. De zon zou anders mijn huid niet eens bereiken. Speciaal voor dagen dat je maar een klein beetje dekking wil hebben is deze kwast perfect. Hij blend heel fijn in en is makkelijk te gebruiken.

Welk product kon jij niet zonder deze maand?

10 opmerkingen:

  1. Fijne favorieten! Ik ben erg benieuwd naar de Stippling Brush van Real Techniques, die ziet er fijn uit! Van de Coconut Lip Butter van The Body Shop heb ik een Body Butter variant gehad, die vond ik erg lekker, dus de Lip Butter wil ik ook wel proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk om je favorieten te zien! De All Day concealer van Essence is ook zeker een favoriet van mij. Ik gebruik hem zelf al heel lang en blijf hem fijn vinden. De Coconut Lip Butter van The Body Shop lijkt mij ook erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh die coconut lipbutter! Die moet ik hebben hihi!
    Liefs, tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van de baby lips ben ik ook helemaal fan! Met de rest van de producten was ik nog niet bekend. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De stippling brush van Real Techniques lijkt mij erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zien er allemaal leuke productjes uit!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die blush up lijkt me fijn! Ik kan wel een nieuwe gebruiken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijken me fijne producten allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, vooral die anti-klitspray is dit seizoen een heel goede tip. Ik heb al veel traantjes moeten wegpinken omdat mijn haar na een middagje zwemmen extreem in de klit zat :') *oeps*

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!