zondag 25 mei 2014

Enorm shoplog: o.a. Kruidvat, Forever21 en Primark

Dit was echt het eerste wat ik dacht toen ik eindelijk vakantie had! Ik zou en moest winkelen! En dat heb ik gedaan. Ik ben het hele land door gecrost met mijn fietsje en de trein. Al het gereis bracht mij in Amsterdam, Nijmegen en Ermelo. Ook was ik jarig en kreeg allemaal super leuk cadeautjes. Lees snel verder voor al mijn nieuwe aanwinsten.


Dit zijn mijn verjaardagscadeautjes. Ik heb hardloopschoenen gekocht en vroeg eigenlijk om geld zodat ik de schuld bij mijn ouders kon afbetalen. Toch kreeg ik ook 'echte' cadeautjes. Ik vind het altijd super leuk om cadeautjes te krijgen. Het eerste wat ik kreeg waren hardloopsokken. Je kunt er daar echt niet genoeg van hebben. Daarnaast kreeg ik ook zonnebrand van One a Day Brown. Het klinkt misschien een beetje gek  zonnebrand krijgen voor je verjaardag, maar het was ook een grapje van mijn tante. Ik verkleur in de zomer namelijk helemaal niet. Ze vond het dus een leuk idee om me zonnebrand te geven die beloofd je in een dag bruin te maken. Ik heb hem de laatste paar dagen gebruikt maar vind nou niet echt dat het veel verschil maakt. Ik ben nog steeds spierwit. Het is verder hele fijne zonnebrand maar verder niets bijzonder.

Van mijn vriend kreeg ik dit hartvormige blikje met daarin kleine Dove producten. Super schattig en altijd welkom. Van de vriend van mijn zusje kreeg ik deze 4 leuke nagellakjes van Essence. Het zijn: 171 galactic glam, 18 fly firefly fly, 113 do you speak love? (review) en 104 sweet as candy (review). 

Bij Beauty-Licious bestelde ik onlangs deze kwast van Real Technics. Het is de Stipping brush. Ik had er al veel goede dingen van gehoord en was opzoek naar een goede foundationkwast. Hij bevalt heel goed en is heel handig in gebruik. Hij koste €13,99. Wat misschien erg prijzig lijkt voor een kwast maar ik kan je verzekeren; het is het zeker waard!

Bij mijn wekelijkse bezoekje aan de Kruidvat kwam ik deze twee afgeprijsde Essence gezichtsverzorgingsproducten tegen. Ik had nog nooit gezichtsverzorgingsproducten van Essence gebruikt dus vond het het proberen waard. Voor €1,50 kocht ik de Cooling Eye Roll-On en voor €1 de 4-in-1 cream wash. 

Zoals je misschien gezien hebt in mijn Fotodiary (klik hier) ben ik een eind gaan fietsen met mijn nichtje en zusje. We zijn naar een dorp hier ongeveer 15 km vandaan gefietst omdat ze daar allerlei winkels hebben die wij hier niet hebben. Zoals de Big Bazar. Ik kocht daar mijn allereerste Ciaté lakje. Ik kocht de Caviar Manicure in de kleur wit. Ik ben zo benieuwd naar het resultaat dat ik niet kan wachten om het te proberen! Het setje was €8,95. Echt geen prijs voor zo'n leuk setje!

In Ermelo zijn we ook naar de Kruidvat geweest. Speciaal voor MUA, maar helaas was het schap bijna leeg en waren er niet echt leuke producten. Wel hebben ze een heel uitgebreid Essence schap met veel producten die mijn normale Kruidvat niet heeft. Ik was al tijden opzoek naar deze blush en concealer en ik was super blij dat ik ze eindelijk heb gekocht. De blush is 10 heat wave en het is dè perfecte zomer blush. Ik denk ook dat ik hem heel vaak ga dragen. Hij was €3,59. De concealer is de Stay all day concealer in de kleur 2 Soft Beige. Normaal ga ik altijd voor de lichtste kleur maar die was helaas op. Ik kon hem echt niet laten liggen en heb dus één kleurtje donkerder mee genomen. Verrassend is de kleur niet te donker voor mijn lichte huid en ik ben er heel blij mee! De concealer was €2,59. Als laatst heb ik een oogschaduw van Catrice mee genomen. Het is uit een limited edition creamy powder eyeshadow in de kleur C01- Jame's Brown. Hij was maar €1 dus ik dacht ik neem hem gewoon mee. De pigmentatie is niet echt goed en de kleur is een beetje saai. 

Ik ging verder op reis en kwam in Amsterdam. Daar ben ik eigenlijk alleen naar winkels geweest die verder in Nederland niet zijn zoals de Urban Outfitters. Daar kocht ik deze super schattige Chambray. Ik draag mijn haar eigenlijk altijd in een staart en was toe aan nieuwe stiekjes. Voor deze Chambray betaalde in €6,50. Ik ga er zeker meer kopen als ik weer in Amsterdam ben want ze zijn heel fijn!

Ook ging ik naar de Forever 21. Het was er alleen zo druk dat ik geen kleren heb gepast of gekocht en meteen door ben gelopen naar de sieraden afdeling. Ik kocht een knalroze zonnebril omdat ik alleen maar zwarte of bruine zonnebrillen heb en wel toe was aan wat kleur. De zonnebril was €5,90. De ketting sprak mij meteen erg aan. Hij is lekker licht qua kleur en goed te combineren met andere sieraden. De ketting was €12,90. Als laatst kocht ik ook nog zwarte stud oorbellen. Zoals jullie misschien weten draag ik alleen maar stud oorbellen en deze vond ik gewoon leuk. Ze waren €3,90.

Mijn laatste bestemming was Nijmegen. We gingen er vooral heen om een kijkje te nemen in de nieuwe Primark. Toch kon ik het niet laten om ook even naar andere winkels te gaan. Dus gingen we naar The  Body shop. Daar kocht ik deze heerlijk naar kokos ruikende lip butter. Hij was in de aanbieding voor maar €2,50 dus kon ik hem echt niet laten liggen. We kregen ook nog een sample van een showergel. Helaas staat er niet onderop welke het is dus dat kan ik jullie niet vertellen.

Bij de H&M kocht ik mijn nieuwe baby'tjes. Deze sandalen lopen zo lekker. Ik weet zeker dat je me deze zomer niet op andere schoenen ziet lopen. Deze sandalen waren €19,95.  

Bij de Primark was het verbazingwekkend rustig dus we hadden alle tijd om rustig rond te kijken en wel 4 keer te passen (!). Ik ging naar huis met deze twee tops. De linker heeft een hoge hals en brede banden. Deze was €5.  De rechter is een oversized hemdje met een foto van Londen op de voorkant. Deze was €3

Wit is wel een terugkomende kleur in mijn accessoires. Deze mooie clutch kocht ik voor €7.

Ik koop ook altijd sieraden bij de Primark ze zijn erg leuk en goedkoop. Ik kocht deze statementketting voor €5 en bloemetjes oorbellen voor €2.

Een pyjamabroek. Die heb je soms nodig. En ik heb hem nu nodig. Daarom kocht ik deze schattige met streepjes een glitters. Hij was €3

Ik had dus al hardloopschoenen gekocht en sokken gekregen, maar kleding had ik nog niet. Daarom kocht ik een lange broek voor €11, topje voor €6 en een korte broek voor €6. Ik ben er helemaal klaar voor!

Voor €1,50 kocht ik dit reissetje omdat het altijd handig is en je maar nooit weet wanneer het van pas komt.

Dit waren al mijn nieuwe spulletjes en ik ben er heel blij mee! Laat me weten of je een review van een van de producten wil zien want ik weet niet precies welke ik moet gaan reviewen. 

Ik heb nu alweer zin om te gaan winkelen, hoe zit het met jullie?

xoxo Naomi

13 opmerkingen:

  1. hihi dat is inderdaad een enorme shoplog! Ik vind je sandalen en je ketting heel erg tof! En mmm lekker allemaal dingen van de bodyshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zoveel spulletjes rijker te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe sandalen! Ze zien er heel comfortabel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super veel leuke aankopen.
    Heerlijk kan dat zijn, hihi.
    Ik vind je de lakjes die je gekregen hebt er leuk uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes! Leuk ook dat je in zoveel verschillende steden bent geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke items en producten heb je gescord meid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuke aankopen heb je gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke aankopen! Die lipbutter van the bodyshop lijkt me echt fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Wat heb je veel nieuwe spulletjes! Heel leuk om te zien! En nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankopen!
    Misschien is dit iets voor jou...
    WIN: €50 shoptegoed voor Van Haren; in een giveaway op mijn blog!
    €50 GIFTCARD VOOR VAN HAREN GIVEAWAY HIER
    xo.
    FROM HATS TO HEELS

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!