maandag 21 april 2014

Unboxing: Yves Rocher

Afgelopen week heb ik een bestelling gedaan bij Yves Rocher. Ik vind hun producten altijd erg prettig. Het enige nadeel is dat ik best een eind moet reizen om bij een winkel te komen. Daarom dacht ik: Ik bestel het wel via internet. Net zo makkelijk.

De producten zaten samen met een hele boel foldertjes en papieren in een gewone kartonnen doos. Ik was even vergeten dat ik eigenlijk best veel dingen had besteld.


  •  Gezichtspeeling abrikoos. Dit is al mijn 2e of 3e keer dat ik hem opnieuw koop. Het is een gezichtscrub met hele fijne pitjes die je gezicht goed schoon maken. Hij ruikt ook echt heel lekker naar abrikoos. Echt een aanrader.
  • Sebo reinigingslotion 2 in 1. Mijn laatste reinigingsproduct van Yves Rocher was me erg goed bevallen. Het is alleen niet meer verkrijgbaar dus ben ik gegaan voor iets wast er erg op leek. Ik ben erg benieuwd. 
  • Verkoelend masker cranberry. Eigenlijk had ik deze nog om aangebroken in mijn kast staan maar hij was in combinatie met de gezichtspeeling goedkoper dan de peeling apart. Dus ik heb hem nog een keer.

  • Protetyl aftersun 3 in 1. Voor deze zomer had ik nog een aftersun nodig en deze ga ik maar eens uitproberen. 
  • Langdurige hydraterende handcrème. Ook van dit product heb ik al een paar tubes verbruikt. Het is voor mij echt de perfecte handcrème. Hij ruikt wel een beetje raar maar dat moet je er dan maar bij nemen.



  •  Zuiverende shampoo. Mijn haar is de laatste tijd erg snel en vaak vettig. Ik heb er wel een speciale shampoo voor maar ik heb niet het gevoel dat hij heel erg werkt. Ik hoop dat deze dat wel doet.
  • Plantaardige peeling. Toen ik de doos opendeed was ik helemaal vergeten dat ik deze peeling ook besteld had. Het is een body scrub en hier ben ik ook erg benieuwd naar.
  • Lipstick 31. Rouge Vif. Mijn laatste product is een make-up product. Ik kreeg deze gratis bij mijn bestelling en omdat ik nog niet genoeg rode lipsticks heb (kuch), koos ik voor de rode. Ik heb hem nu een avond opgehad en hij blijft heel mooi en lang zitten. Ook maakt hij je lippen lekker zacht.

  • Hele verzameling aan testers. Testers gebruik ik vaak om bij een cadeautje te doen. Ik vind het zelf niet echt prettig om testers te gebruiken. Met deze voorraad kan ik er weer wat verjaardagen tegen aan

 Wat vind jij van Yves Rocher?

xoxo Naomi

11 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes! Bij Yves Rocher kun je vaak koopjes doen, via de webshop krijg je meestal een flinke korting. Ik ben vooral benieuwd naar die reinigingslotion 2 in 1 x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie items, ik heb gisteren ook een bestelling bij YR geplaatst :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te zien :D , lijken me fijne producten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankoopjes! Ik wil binnenkort ook eens gaan bestellen :) Grappig trouwens dat jij ook vaak testers bij cadeautjes doet; dat doe ik ook vaak, vind dat wel leuk als extraatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lipstick!
    Misschien vind je het leuk om mee te doen aan mijn win actie?...
    WIN: €50 shoptegoed voor Treatwell; in een giveaway op mijn blog!
    €50 BEAUTY BEHANDELING VIA TREATWELL GIVEAWAY HIER
    xo.
    FROM HATS TO HEELS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit lijkt me echt heerlijk om binnen te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke aankopen! De lipstick vind ik erg mooi van kleur. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een product van Yves Rocher heb gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te zien, ik heb er alweer lang niet iets besteld (maar word wel dood gegooid met al die reclame van ze haha). Die peeling lijkt me lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke/lekkere dingen heb je gekocht! Ik gebruik ook vaak shampoo van Yves Rocher, ze hebben heerlijke geuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat leuk om te zien ziet er goed uit! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!