zondag 27 april 2014

Must see movies #1

Ik vind het altijd super leuk om goede films te kijken. Het is fijn om na een lange drukke dag gewoon even een lekkere film aan te zetten en goed te relaxen. In dit artikel laat ik een paar films zien die ik de laatste tijd heb gekeken en die ik heel goed vond. 
The Book Thief
Deze film is over een Duits meisje dat in de tweede wereldoorlog bij een pleeg gezin komt te wonen. Ze kan niet lezen of schrijven en haar pleegvader helpt haar met het leren. Het is een hele mooie film met een super goed verhaal en het acteerwerk is echt heel erg goed. 

The Hangover Games
Zoals de titel al verklapt is dit een parodie van de Hunger Games. Dit keer door de mannen van de Hangover trilogie mee te laten doen in de Hunger Games. Het is echt een super grappige film, die eigenlijk nergens opslaat. Het is gewoon leuk om ernaar te kijken.

Bad Teacher
Zelfs na 5 keer ben ik deze film nog niet zat. Het gaat over een vrouw die als lerares geld wil verdienen voor haar borstvergroting. Dit klinkt al als een raar plan en dat is het ook. Het geeft echt hilarische situaties met collega's maar ook met leerlingen. Pluspunt: Justin Timberlake.

Silver Linings Playbook
In deze film komt een erg lastig thema naar voren op een luchtige en mooie manier. Het gaat over een man die zijn leven opnieuw moet inrichten na dat hij opgenomen is in een inrichting. Hij ontmoet een vrouw die door precies het zelfde heen gaat en ze worden vrienden. Het is een heel mooi verhaal over 2 mensen die elkaar en elkaars ziektes accepteren. Ik denk dat we daar allemaal iets van kunnen leren.

Welke film raad jij aan?

4 opmerkingen:

  1. Op dit moment kijk ik zoveel films haha! Ik kan een heel lijstje opnoemen! Ik vond de film like crazy echt heel mooi, een aanrader <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De laatste twee heb ik gezien, Bad Teacher vond ik echt grappig. The Book Thief staat op mijn lijstje, maar heb ik nog geen tijd voor gehad. Binnenkort maar even tijd voor maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. the book thief wil ik zeker zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb ze allemaal bijna gezien behalve the book thief :P

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!