woensdag 30 april 2014

Favorieten: April

De maand april was een drukke maar leuke maand. Ik heb veel nieuwe producten uitgeprobeerd en mijn favoriete heb ik voor jullie op een rijtje gezet!

Yves Rocher- Abrikozen scrub


Sinds ik deze scrub gebruik voelt mijn huid echt veel zachter en egaler. Naar mijn mening is dit echt de beste gezichtsscrub die er is. Het heeft een heerlijke frisse abrikozen geur. Het fijne is dat er geen parabenen in zitten. Dat helpt mijn huid echt heel erg.

W7- In The Buff 

Ja, ook ik ben een trotse eigenaar van het In The Buff palette. Na lang zoeken en wachten heb ik eindelijk ht palette gevonden. De kleuren zijn zo mooi en de pigmentatie is super goed. Het is echt een goede dup van het Naked palette.

Rimmel- Colour Rush 600 On Fire

Een van mijn vele rode lipproducten. Dit is wel mijn enige lip pen. Ik ben erg enthousiast over deze lipbalm omdat hij mijn lippen echt heel goed hydrateert en een mooie kleur achterlaat. De kleur blijft er best lang opzitten.

Catrice- Crushed Crystals 03 Shooting Star

Sinds lange tijd draag ik weer regelmatig nagellak. Het lakje dat ik nu al 3 keer op heb gehad is dit lakje van Catrice. Ik vind de kleur erg mooi en de glitters en zandstructuur geven het net een extraatje. Het is een aparte nagellak en erg geschikt voor de zomer.

Dr. van der Hoog- Quick Restore Masker

Mijn voornemen om elke week een maskertje te gebruiken loopt niet heel goed. Ik vergeet het steeds en het kost best veel tijd. Dit is echt een uitkomst. Je brengt het aan en na 3 minuten haal je het eraf. Heel simpel. Het is een fijn masker die je huid meer energie geeft.

Victoria's Secret- Love Spell 

Na het afstruinen van elke Etos in de buurt heb ik eindelijk deze body mist gevonden. Het is precies degene die ik wou. Hij ruikt echt heel lekker fruitig en het doet me denken aan een sap wat ik vroeger vaak dronk. Ik denk dat dit product de hype helemaal waard is.

Hoe was jouw maand?

xoxo Naomi

10 opmerkingen:

  1. Wat een fijne producten! Ik zou heel graag wel de body mist van Victoria's secret willen hebben! Heerlijk <3

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo een bodymist lijkt me heerlijk! En dat maskertje ziet er erg goed uit, misschien ook eens gaan zoeken !x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke producten om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke favorieten heb je ! Dat W7 palette heb ik ook, en ben er dolgelukkig mee. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de bodymist ook en hij ruikt zó lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat maskertje van Dr. Van der Hoog lijkt me erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke favorieten, de VS bodymist en de scrub van Yvesrocher zijn ook mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het leuk om te zien, wat je favorieten zijn! Omdat iedereen weer anderen favorieten heeft.
    Liefs! Alies -A&A

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!