zaterdag 1 maart 2014

Review: Dr van der Hoog Glitter Glow Masker

Mijn favoriete merk voor maskers is Dr. van der Hoog. Ik vind ze altijd super fijn om te gebruiken. Dit keer kocht ik het Glitter Glow masker en laat ik je zien wat ik er van vind.

De verpakking is er makkelijk. Het zijn 2 masker in 1. Dat vind ik echt een voordeel omdat je dan niet een enorme verpakking hebt voor 1 masker. De structuur van het masker is erg plakkerig. Dat komt omdat het een peel off masker is. De substantie is transparant blauw en er zitten glitters in. 

Als je het op je huid aanbrengt voelt het heel fris en prettig. Iets wat minder fijn is, is dat het masker heel erg geparfumeerd is. Ik kon de geur niet goed plaatsen maar vond het erg ruiken naar aftershave. De geur was niet prettig en erg overweldigend. Zo erg zelfs, dat ik er traanogen van kreeg.

Nadat het masker er 15 minuten op heeft gezeten haalde ik het eraf. Dat ging erg gemakkelijk. Na gebruik voelde mijn huid echt zacht en fris aan. Het had ook een mooie glow. Ik dacht voor het gebruik dat de glow zou komen omdat er iets van olie in zou zitten wat je huid vettig maakt zodat het gaat glimmen. Dat was zeker niet waar. Mijn huid was zeker niet vet. De glitters uit het masker blijven niet achter op je huid (pluspunt!).
De vieze geur bleef, ook na ik het maskertje er af had gehaald en mijn gezicht gewassen had, sterk aanwezig.

Conclusie, het is een erg fijn maskertje als je het niet erg vind dat hij erg geparfumeerd is. Ik zelf vond dat heel storend en zou hem daarom niet opnieuw kopen. De 2 maskers zijn te koop voor €1,79 bij een drogist of op de Dr. van der Hoog site.

Wat is jouw favoriete masker?

xoxo Naomi

17 opmerkingen:

  1. jamer dat hij geparfumeerd was, ik heb daar zelf nu niet zoveel moeite mee dus ga hem miss wel is een keertje uit proberen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het maskertje klinkt fijn, alleen ik zou afhaken vanwege de geur.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wilde dit masker ook eens proberen samen met de andere 3 uit deze collectie met bubblegum, mojito en crazy cupcake jammer van de geur maar ik hou nog van aftershave helaas is in het kruidvat bij mij in de buurt niet zo groot en verkoopt het bijna niet van Dr van der hoog inclusief ook deze maskers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van de parfum, daar kan mijn huidje ook niet zo goed tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij klinkt best fijn, alleen jammer van de geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer van de geur! Voor de rest lijkt het een hele fijne masker aangezien Dr. van der Hoog altijd wel fijne maskertjes heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw lijk mij een fijn masker behalve de geur dan.. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jammer van de geur. verder klinkt ie wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb hem ook maar nog niet gebruikt, jammer van de geur maar voor de rest is hij dus wel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer van de geur, lijkt me verder een fijn product! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer van de geur, daarnaast lijkt het me een erg fijn product. x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb zelf wel eens het bubblegum masker gebruikt die vind ik heel fijn! Leuke blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! :) X
    www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love this review!

    xoxo
    Kelly

    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!