vrijdag 28 maart 2014

Fashioninspiration #1

Het zonnetje komt steeds vaker achter de wolken te voorschijn en dat betekent: Lente! Ik vind de lente qua fashion altijd het leukste seizoen. Je kunt nog lekker een trui aan trekken als het wat kouder is, maar ook weer dat leuke jurkje wat de hele winter in je kast heeft gelegen, wachtend tot je het aantrok. Ik vond het een leuk idee om op Lookbook.com opzoek te gaan naar een paar outfits die ik leuk vind voor deze lente.









Wat is vind jij de leukste look?

xoxo Naomi

3 opmerkingen:

  1. ik vind de allereerste look en de look met de coca cola trui het leukste xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste look vind ik het leukste. Maar die outfit met dat roze blousje vind ik ook onwijs tof.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!