maandag 17 februari 2014

Review: Op=Op make-up

Ik kocht een tijdje geleden 3 make-up producten bij de Op=Op. Ik kocht een concealer, bronzer en een highlighter. Ik had er nog nooit make-up gekocht en was erg benieuwd naar de producten. 

Concealer

Van Infinity kocht ik een concealer in de kleur 1 Honey Beige. De verpakking ziet er simpel uit is makkelijk te gebruiken.

Het aanbrengen van de concealer gaat door middel van een kwastje. Ik vind het niet echt hygiënisch. 
De structuur van de concealer is erg vloeibaar dus je kan het makkelijk verspreiden over je huid. Je moet het wel even laten opdrogen om het beste effect te krijgen.

Dit zijn de ingrediënten van de concealer. Zoals je kunt zien zit er 9 gram in en daar kun je een hele tijd mee vooruit. 

Om te kijken hoe de dekking van de concealer is, heb ik met een pen een streepje gezet.

De dekking is aardig goed. Je ziet het streepje er nog maar een klein beetje doorheen. De kleur is een hele verkeerde kleur voor mijn lichte huid. Dat vind ik erg jammer want het lijkt me een erg fijne concealer.

Bronzer

Het volgende product is een bronzer van Basic Concept. Wat meteen opvalt is het printje. Dat is eigenlijk de grootste reden dat ik hem gekocht heb. Ook deze verpakking is erg simpel. 

Dit zijn de ingrediënten. De structuur is heel fijn. Het poeder is heel romig en kruimelt niet gemakkelijk.

De bronzer is een erg lichte kleur en daar was ik ook naar opzoek. Door het roze en beige pigment krijgt hij een lichte ondertoon. Het was erg lastig om dat op een foto te zien omdat het een erg lichte kleur is. Dit is wel een super product voor mensen met een lichte huid.

Highlighter

Het laatste product is een highighter van Skeyeline. Qua vormgeving vind ik dat het erg op Essence lijkt. 

Achterop de verpakking staan de ingrediënten. Ze staan er in het Duits op want Skeyeline is een Duits merk.

In het poeder van de highlighter staat een vrouw met lang haar. Ook deze heb ik volgens mij een keer bij Essence gezien. Deze highlighter is weer een super goede koop geweest. Het is een highlighter die erg subtiele glitter. Het heeft geen pastel ondertoon. Ook deze swatch was erg lastig vast te leggen op de foto.

Alle 3 producten samen waren €5 bij de Op=Op. Ik weet niet of ze er nog steeds gekocht worden want het was een uitverkoop. Als ze er nog wel zijn zou ik alle 3 de producten echt kopen. Ze zijn allemaal heel fijn.

Heb jij wel eens make-up gekocht bij de Op=Op?

xoxo Naomi

6 opmerkingen:

  1. Ik vind vooral de highlighter heel mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De highlighter ziet er mooi uit. Ik heb daar nog nooit iets gekocht, want ken de winkel niet! Klinkt wel alsof je goede deals hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit, vooral de details in de bronzer zijn erg leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt inderdaad erg op Essence! Wel leuk om eens een ander merk te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!