zondag 23 februari 2014

Beauty pakket winactie! [gesloten]+Photodiary #4

Yes, deze week behaalde my life as myself 50 followers op Bloglovin'! Ondertussen zijn het er al 51! Ik ben er super blij mee en ga het vieren met een winactie. Voor alle verdere details en de prijs klik verder.

Mijn Photodiary week begon op Valentijnsdag. Meteen het eerste les uur waren er een paar meiden uit mijn klas die voor iedereen een cakeje hadden gebakken. Dat was dus een super begin van de dag.

Op school hebben we elk jaar een rozenactie met Valentijnsdag en dit jaar kreeg ik 3 super lieve rozen van mijn vriend.

Helaas konden we samen niet iets leuks gaan doen voor Valentijn, want ik moest de hele avond werken. 

Zaterdag begon heerlijk met een uitgebreide douche!

's Middags ging ik even wat dingetjes winkelen en die zullen jullie snel voorbij zien komen in een shopblog.

Mijn nieuwe verslaving: kip-kaas nuggets. Ze zijn super lekker!

Ik sloot de dag af met een glas Fanta Lemon. Dat is een drankje wat me heel erg aan de zomer doet denken. Ik heb nu al zin in de zomer!

Oeps, na 1 dag heb ik mijn lekkere Valentijns chocolaatjes alweer op.

Lekkere rustige zondagochtend. Ziek in bed en bloggen.

Yes, krulletjes in mijn haar. Ik vind het altijd leuk als ik krullen in mijn haar heb want ik heb van mezelf heel stijl haar.

Ook in deze photodiary kan natuurlijk Spooky niet ontbreken.

Mn moeder was super lief en heeft kippensoep gemaakt voor mijn zusje en mij, omdat we allebei ziek waren.

Het voordeel van ziek zijn. Je mist niets van de olympische spelen.

Ook deze week heb ik weer heel veel honing drop gegeten omdat het super fijn is als je een zere keel hebt.

Maandag lekker de dag goed beginnen met beschuit. Normaal heb ik nooit de tijd om iets uitgebreider dan een broodje te maken dus ik vond dit al een heel luxe ontbijt. Ik had nu wel meer tijd want het was vakantie!

Mijn look van vandaag. Bril want ik moest zoveel voor school doen.

Even een schoolbreak en koffie drinken bij de Hema.

Toen ik weer thuis kwam werd er mee gedeeld dat we naar de Ikea gingen dus daar ging mijn huiswerkdag. Heel erg vond ik het niet ;). Ik vind de Ikea echt een super leuke winkel en het eten is er ook heel lekker!

Dit boek vond ik in de Ikea. Het is een boek wat je mee mag nemen, lezen en dan weer ergens neer leggen. Zo komt het boek dus overal in Nederland. Ik vond het een super leuk idee en ga nog even een leuke plek bedenken waar ik het neer ga leggen als ik hem uit heb.

Dinsdagochtend begon goed met een Cinebuddies marathon. Ik vind Kelvin en Peter echt super leuk en hun filmpjes zijn altijd erg grappig.

Dit was mijn outfit van de dag. Erg simpel zwart-wit en een rode sjaal.

Detectives kijken vind ik altijd super leuk om te doen en Midsomer Murders is en van mijn favorieten.

Oeps, dat was doos nummer 2.

De laatste tijd zit ik weer steeds vaker op Tumblr. Ik vind het echt een hele leuke site.

Schaatsen, schaatsen en nog meer schaatsen. Dat is alles waar deze week om draait.

Ik ben weer helemaal verliefd op de nieuwe dingen van de H&M! De trends van deze zomer vind ik echt heel leuk.

Woensdag begon heel leuk met een pakketje. Het was een gratis DVD van de EO. Ik zag pas in de sidebar op Facebook een advertentie staan voor een gratis DVD van Pinguïns en ik dacht meteen: Die moet ik hebben! Ik ben helemaal gek op Pinguïns! De serie is ook echt heel goed en leuk om naar te kijken! Echt een aanrader.

Lekker gezond aan de knakworsten.

En toen was het alweer tijd om te gaan werken. 

Na het werken sprak ik met een vriendin af en we gingen naar een speeltuin waar we vroeger heel vaak waren. We haalde allemaal herinneringen op en het was super gezellig!

Het is echt alweer bijna lente. Overal zie je tulpen bloeien en dus had mn vader ze ook gekocht.

Dit is echt krachtvoer. Op 2 crackers met ontbijtkoek kun je een hele ochtend teren.

Ik had de hele dag gewerkt en vond dat ik wel een lekker neusstrip verdiende. Haha, nou dat heb ik geweten. Mijn huid bleef de hele avond rood. Dus ik zag eruit als een clown. 

Dat was mijn week. Maar waar je natuurlijk meer in geïnteresseerd bent is de winactie. De prijs van de winactie is een heel pakket vol met allerlei beautyproducten. Het blijft alleen nog een verrassing welke producten. Voor elke nieuwe volger op Bloglovin' zal er een foto op mijn Instagram verschijnen met een nieuw product. Voor een actuele inhoud moet je dus op mijn Instagram kijken. Het eerste product geef ik jullie cadeau. Het is deze nagellak van Catrice. Het is de kleur: 22 Bricky Mouse.

Wat je kan doen om kans te maken op beautypakket.
  • My life as myself volgen op Bloglovin'(+1) en dit bericht liken. (+1)
  • Mij volgen op Instagram om op de hoogte te blijven van de winactie. (+1)
  • Mij volgen op Twitter (+1) 
  • In een reactie laten weten dat je meedoet en welke stappen je gedaan hebt. Laat ook even je e-mailadres achter zodat ik contact met je op kan nemen als je gewonnen hebt.
De winactie loopt tot 23 april en daarna zal ik contact opnemen met de winnaar. Helaas is het alleen voor Nederlanders. Hij is gesloten.

Heel veel succes iedereen!


xoxo Naomi

19 opmerkingen:

  1. Heel leuk zo'n artikel! Zijn je zusje en jij al weer beter?
    En wat lief de rozen van je vriend! 51 volgers op bloglovin? Je verdiend het meid!
    Liefs,
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Die rozen van je vriend zijn echt heel erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha ik moest hard lachen om die twee dozen chocolade. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik volg je nu op bloglovin', dus je moet weer een foto laten zien. (: Mijn email adres is claudiaverloop@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Damn! Ik even alle stappen doen en dan ineens: "Enkels voor Nederlanders.." Merde :p en dat terwijl ik bijna tegen de grens woon, haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's en leuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik snap wel waarom die dozen milka zo hard gaan.. die zijn gewoon mega lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke winactie!
    Ik volg je via bloglovin en heb dit bericht geliked,
    Ik volg je ook op Instagram.
    Mijn email is: mmelle21@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke win-actie ik doe mee :) ik heb alle stappen gedaan liefs,
    www.rachelkromdijk.nl rachelkromdijk@gmail.com liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, ik doe mee :). Ik volg je op bloglovin'(henderica) en heb je bericht geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Ik heb alles gedaan! Mijn email is psliveyourlife@gmail.com! Liefs' Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's zeg! Ik doe graag mee!

    Liefs nailsbyfml

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke winactie, ik doe heel graag mee! Ik heb alles gedaan behalve instagram want dat heb ik niet. Mijn e-mailadres kun je terugvinden op mijn blog x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk leuk ik doe graag mee! Volg je op bloglovin en heb je bericht geliked
    fijne pasen; Groetjes
    ilse prins
    wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk! Ik doe graag mee :)

    Xxx nailsbyfml@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!