woensdag 26 februari 2014

Favorieten februari

Dit is alweer de laatste dag van februari en dat betekent: Tijd voor mijn favorieten. Ik heb deze maand veel nieuwe dingen uitgeprobeerd en gedaan dus neem snel een kijkje.

Beauty

Catrice Ulitmate Colour- 080 My Red Card
Deze prachtig rode lipstick is een van de lipsticks die uit de collectie gingen. Hij was dus maar voor de helft van de prijs. Ik had altijd een hele oude goedkope rode lipstick, omdat ik niet vaak rode lippen draag. Maar deze kon ik niet laten liggen. Sinds ik hem heb, heb ik ook vaker rode lippen en ik vind het ook heel mooi staan. 

Deze highlighter zat ook al in mijn Op=Op make-up review, maar ik wil hem nog een keer benoemen want hij is echt super fijn. Ik heb een hele bleke huid en de meeste highlighters maken mij nog bleker. Deze niet. Hij laat alleen de glitters achter en dat vind ik super fijn!

YVES ROCHER- Long-Lasting Moisturizing Hand Cream
Ik kocht deze handcrème omdat ik hem naar de YVES ROCHER winkels vond ruiken. Ik vind dat alleen de winkels al een typerende lucht hebben en die geur vind ik heel lekker. Maar na de crème gebruikt te hebben, ben ik heel enthousiast. Mij maakt mijn handen heel zacht en dat is zeker nodig nu het weer omslaat. 

Fashion

Sinds een maand of 3 heb ik een bril. Ik heb hem eigenlijk alleen op als ik niet thuis ben. Ik vond het in het begin best lastig om mijn kleding en make-up aan te passen aan mijn bril maar het gaat de laatste tijd een stuk beter. 

Eten

Deze heerlijke chocolaatjes kreeg ik met Valentijn van mijn vriend. Binnen een paar dagen waren ze allemaal op omdat ik ze zo lekker vond. Het zijn melkchocola met een hazelnootcream. Ik vind hazelnoot niet super lekker omdat het een erg overheersende smaak heeft. In deze chocolaatjes was dat helemaal niet het geval. De smaak was heel subtiel en precies goed. 

Film

Deze maand heb ik geen boeken gelezen, maar wel heel veel films gekeken. By far de beste film was Camp Takota. Het is een film die gemaakt is door 3 vriendinnen. Grace, Hannah en Mamrie. Ze zijn alle 3 Youtubers en veel van de andere acteurs zijn ook Youtubers. Ik stond er echt verbaast van hoe goed ze allemaal konden acteren. De film gaat over een vrouw die zich in een dronken bui zich opgeeft als leiding op een kamp. Op het kamp gebeuren er de raarste dingen en het is een super grappige film. Hij is verkrijgbaar op camptakota.com. Daar vind je ook allerlei extra's. Echt een aanrader!

Serie

Ik weet niet was het is maar ineens zijn de dramaseries van Max mijn favoriete Nederlandse series. Na Moeder, ik wil bij de Revue is er een nieuwe serie. Heer en Meester. Het is een serie over een rijke man die opzoek is naar zijn verleden en en vrouwelijke officier van justitie. Samen lossen ze moorden op. Het is een hele komische serie en alles is een beetje met een knipoog. Als je opzoek bent naar een leuke serie om lekker hangend op de bank te kijken is deze perfect!

Youtuber

Deze maand heb ik echt uitgekeken naar elke nieuwe video van Lucas and Jenny. Lucas kun je kennen uit een Youtube-verleden als Fred. Het hyperactieve jongetje dat erg raar was. Als Fred heeft hij ook een tv-serie en een film gemaakt. Dat hoofdstuk heeft hij nu achter zich gelaten en is opnieuw op Youtube begonnen. Dit keer met een hilarische Britse vriendin. Ze maken de grappigste video's die helemaal nergens over gaan. Als je gewoon keihard wil lachen moet je zeker even een kijkje nemen.

Muziek


Kodaline is al bijna een jaar een van mijn favoriete bands. Ze zijn precies wat ik leuk vind. Indie-Pop-Rock-Folk. Het klinkt vast raar maar ik vind het volkomen logisch klinken. Kodaline is een band waarin alleen maar mannen zitten. Ze zingen vaak meerstemmig en het klinkt super mooi! Omdat het vaak rustige muziek is, is het perfect om mee in slaap te vallen. In A Perfect World is het eerste album van Kodaline. Mijn favoriete nummer van het album is All I Want. Dat is ook een van de liedjes die ik al sinds de zomer zo nu en dan dagen in mijn hoofd heb. Maar desondanks ben ik hem nog helemaal niet zat. 

Wat is de laatste film die jij gezien hebt?

xoxo Naomi


Vergeet niet mee te doen met mijn winactie!

8 opmerkingen:

  1. De laatste film die ik heb gezien was Carrie! Was best spannend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne favorieten heb je! Die lipstick van Catrice ga ik ook kopen, ziet er mooi uit.
    Je hebt echt een leuke blog ik ben hier voor het eerst :)
    Ik ga je nu volgen via bloglovin :)
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb Frozen laatst gezien! Zo'n lieve film!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaah wat een leuke favorieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke favorieten! Ik wil Frozen ook graag zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De lipstick van Catrice ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lipsticks van Catrice zijn ook echt mijn favoriet! Mooie kleuren in het assortiment, goede pigmentatie en blijft bij mij altijd lang en goed zitten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!