vrijdag 3 januari 2014

Stijl de trend: Dr Martens

Dr Martens schoenen zijn echt heel populair. Ze zijn er in alle kleuren en patronen. Zelf heb ik ook een paar en ze zitten heerlijk! Er is echt een hype ontstaan om de schoenen. En het is de hype echt waard. Ik weet dat ze best prijzig zijn maar ze gaan ook lang mee en zijn het echt waard. Ze zijn ook heel stevig en erg degelijk. Je kunt ze ook overal mee dragen. Toen ik een beetje rond ging kijken voor dit artikel kwam ik erachter dat er naast de hoge en lage boots nog meer modellen waren. Dat vond ik erg leuk om te zien omdat die modellen vaak vergeten worden maar net zo goed zijn als de 'standaard'.





1461 W Raspberry -Sarenza

Serena Black -Stylepit


Meg Black Mirage -Sarenza

Welk model vind jij het leukst?

xoxo Naomi




 




2 opmerkingen:

  1. Ik vind Serena Black een mooi model! Ik vind Dr Martens ook erg leuke schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van Dr. Martens, ik heb het zwarte standaardmodel. Ik vind de Chelsea boots ook heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!