woensdag 15 januari 2014

Photodiary #3

Ik vind het echt super leuk om deze photodiary-artikelen te maken. Het is leuk om overal foto's van te maken en om jullie een kijkje te laten nemen in mijn leven. Ik heb alleen deze week niet zo veel leuke dingen gedaan. De week naar een vakantie heb altijd super druk met school want ik doe in de vakantie niets. Omdat ik het zo druk had ging ik juist niets voor school doen. Fuck logic. Ik ben hele middagen op Youtube te vinden geweest en heb echt de raarste filmpjes gezien. Ik hou niet echt van game video's maar PewDiePie maakt het echt geweldig om naar te kijken. Hij is zo grappig! Echt een aanrader voor als je niets beters te doen hebt.

De eerste dag van de schoolweek ben ik voor een comfy outfit gegaan. Lekkere hoodie met een lossig T-shirt en ik kan er weer tegenaan! 

Deze lekkere bonbons zaten in mijn kerstpakket. Ik was er nog niet aan toe gekomen om te eten maar deze week heb de hele doos leeggegeten. Ze waren echt heel lekker en ik vind het jammer dat ze op zijn.

Na een week van vakantie en uitstellen kwam het er dan toch van. Wiskunde. Ik vind wiskunde niet lastig maar ik liep zo ver achter met opdrachten maken dat ik het niet meer snapte. Na 2 uur bikkelen is het me dan toch gelukt en nu heb ik het af en snap ik het!

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten hou ik echt niet van de winter. Toen de reisgids van BeterUit een paar weken geleden kwam kon ik niet genoeg krijgen van alle zomerse foto's. Ik heb ook een reis geboekt maar waarheen hou ik nog even geheim en laat ik jullie wel weten als het zover is.

 Nu het winter is vindt mijn kat het te koud om buiten te zijn. Hij zit de hele dag in zijn stoel en slaapt. Het is zo schattig om te zien en vooral om te horen. Hij spint zo hard dat je soms de tv niet goed meer verstaat.

Mijn favoriete lipbalsem van dit moment is de lipgloss! van lief!. Hij ruikt heel lekker bloemerig maakt je lippen zacht maar niet plakkerig. Ik heb hem al een hele tijd en weet niet of hij nog te koop is.

Yes! De nieuwe collectie van H&M! Ik vind de kleding van de H&M altijd erg leuk en de nieuwe collectie is ook weer super! Het liefst wil ik alles kopen maar daar heb ik het geld niet voor.

Deze week heb ik elke dag wel lekker in mijn onesie gezeten en rond gelopen in huis. 

Toen ik erachter kwam dat er een stukje pan te zien was bij mijn poeder dacht ik: NEEE! Het zat er wel echt aan te komen maar als het dan toch gebeurd vind ik het echt niet leuk.

Hay day is een spel wat ik samen met mijn moeder speel op de Ipad. Het is heel leuk maar wel verslavend.

Als ik moet werken eet ik altijd snel een pizza. Ik vind alleen de kaas op diepvries pizza's niet lekker dus doe ik er extra kaas op. Fun fact.

Ook deze week moest ik weer werken. Ik werk er nu meer dan 2 jaar en vind het nog steeds leuk om te doen!

Huiswerk maken en in mijn onesie op bed zitten gaat echt super goed samen! Sapje erbij, muziek vol aan en gaan met die banaan.

Buiten al het standaard huiswerk moest ik deze week, samen met 2 klasgenoten, een praktische opdracht maken. We waren er al een tijdje geleden mee begonnen maar hij is nu helemaal af. Het is een roze gespoten autoband met nepbloemen. Ik vind zelf dat hij best wel vet is geworden!

Ik vind het heerlijk dat het nog niet zo koud is. Met een lekker zonnetje en Doeman in bos wandelen vind ik dus helemaal niet erg.

Het regende wel een paar keer deze week en elke keer fietste ik er doorheen. Als ik dan thuis kwam verwende ik mezelf met een heerlijke douch. Dit zijn de producten die ik momenteel gebruik.

Gezellig kletsen met mijn zusje is altijd leuk. We hebben een goede band en dat vind ik heel fijn.

Na een hele tijd begon Pretty Little Liars weer en dat heb ik met veel plezier gekeken! Ik vind het zo'n goede serie. De boeken heb ik vroeger allemaal gelezen en ik ben verzot op de serie!

Ik ben echt gek op mijn nieuwe ketting van de Primark! Hij is super mooi en past bij veel van mijn outfits.

Nu het weer kouder wordt heb ik weer een flanellen dekbedovertrek om mijn dekbed gedaan. Ik heb deze overtrek al heel lang en ik vind hem super leuk. Ik hou van pingu├»ns! 
Zaterdagavond ging ik gezellig met vriendinnen uiteten en dit was mijn look.

Dit was de outfit die ik aan had. Blazer- Ichi, Top- H&M, Broek- Only, Schoenen- Primark. Ik had niet verwacht dat het niet zo koud zou zijn dus had ik geen panty aan. Het vroor dus ik had hele koude voeten.

Het dessert was heerlijk en ik heb me helemaal vol gegeten met kleine lekkere chocolade dingetjes!

Na het lekkere eten hebben we het er weer af gesport met JustDance. Het was een geslaagde avond om de week af te sluiten.

Hoe was jouw week?

xoxo Naomi

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto diary! En oeh, die bonbons zien er wel lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In een onesie zitten is echt mijn grootste hobby haha xD Lieve kat heb je zeg, wat een schatje!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!