zaterdag 28 december 2013

Shopblog Primark Zaandam

Afgelopen week ben ik een dag gaan treinen met mijn zusje. Na wat moeite kwamen we eindelijk aan in Zaandam. Ik vind de Primark in Zaandam altijd leuk om naartoe te gaan omdat hij niet enorm groot is. Het was wel heel erg druk omdat het kerstvakantie was. We zijn er niet zo lang geweest omdat het echt te druk was. Ondanks het korte bezoek heb ik toch aardig wat dingetjes gekocht en die laat ik jullie nu zien.

Schoenen: €11 || Sloffen €4

Toen ik de rode lak schoenen zag was ik meteen verliefd. Het is precies de kleur die ik zocht voor bij mijn kerstoutfit. Ze zitten echt super fijn. De sloffen koop ik elke keer als ik bij de Primark ben. Ze zijn super zacht en heel lekker warm.
Shirt: €8

Ik ben echt een hele grote fan van Homeland en toen ik dit shirt zag hangen moest ik hem hebben. Het is dan wel een mannenshirt maar dat maakt mij niet uit. Het shirt is geweldig!

Ketting: € 5 || Oorbellen € 1,50

Ik vind de sieraden van de Primark altijd super mooi en deze ketting is echt super!

Make-up doekjes €1,50 || Badmuts €2

Van veel mensen hoor ik dat deze doekjes erg fijn zijn. Dus ik geef ze ook een kans. De badmuts vond ik zo schattig en ik had er nog geen. 

Tas €14

Ook deze tas was iets wat ik echt niet kont laten hangen. Soms denk ik echt dat ik te veel tassen heb. Maar een creamkleurige had ik nog niet. Hij is echt heel mooi en functioneel.

Wat is jouw favoriete Primark?

xoxo Naomi

7 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen, de tas is echt mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes! Ben gisteren ook naar de Primark geweest en heb ook reinigingsdoekjes gekocht, ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke spulletjes vooral de tas vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke tas , die heb ik in het zwart ! Leuke aankopen hoor XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind de ketting erg mooi ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook graag nog eens nd primark! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die ketting heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!