maandag 16 december 2013

Review: MAX baked eyeshadow

Ik was een paar weken geleden bij de Action en daar zag ik deze oogschaduw. Ik vond de kleuren erg mooi dus ik kocht hem. Ik verwachte er niet super veel van want het is geen kwaliteits make-up. Ik heb pas wel een blush gekocht en daarvan is de pigmentatie echt heel erg goed. Ik was dus erg benieuwd naar deze vier oogschaduws.

De verpakking van de oogschaduw ziet er erg simpel uit. Er zit een kwastje bij maar ik gebruik liever mijn eigen penselen.  

Ik heb het palletje gekocht in de kleur '430 Belle'. Het bestaat uit een licht bruine pastel kleur, een goud bruine, een brons bruine en een zwarte oogschaduw. In alle kleuren zit een shimmer. In de zwarte het minst en vooral de brons bruine oogschaduw bevat veel glittertjes.

Als je de kleuren aanbrengt zie je dat de pigmentatie niet heel goed is. Dat vind ik erg jammer. Ik had verwacht dat het iets beter zou zijn. De kleuren zijn verder erg mooi en er zit niet te veel shimmer in. Als je voor een erg naturel look wilt gaan is hij heel geschikt. De oogschaduw blijft bijna de hele dag mooi zitten.

Ik hou er van om los te gaan met mijn ogen en daarom ben niet super enthousiast over het product maar voor €1,29 kun je ook niet te veel verwachten. Hij is verkrijgbaar bij de Action.

Wat is jouw ervaring met de make-up van de Action?

xoxo Naomi

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes, en voor die prijs zijn ze meer dan oké!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!