donderdag 19 december 2013

Photodiary #2

Het is weer tijd voor een Photodiary! Deze bovenste foto representeert mijn week het beste. Leren en huiswerk maken. Bah. Gelukkig is het bijna vakantie en dan ben ik er 2 weken vanaf! Afgezien van het leren was deze week best wel leuk.

Maandagavond had ik een make-up party bij een vriendin. Ik was van plan er een post over te schrijven maar mijn mobiel begaf het dus ik kon geen foto's maken. Op mijn nagels zie je een aantal producten die ik geprobeerd heb. Ik heb een lipstick en een franch manicure pen gekocht.

Ik heb deze week al mijn chocoladeletters opgegeten. Ze zijn heerlijk en het is maar goed dat ik niet elke week chocola krijg.

Jum. Dinsdag aten we een van mijn lievelingseten, spinazie.

Woensdag kwam ik thuis en stonden deze baby's op tafel. Het zijn mijn zusjes nieuwe Dr. Martins. Ik vind ze echt super vet en het leukste is nog wel dat ik ze ook pas!

's Avonds hadden we een vrouwen maaltijd. Mijn vader moest tot laat werken en mijn oma at mee. Het was een hele operatie omdat mijn vader normaal altijd kookt. 

Deze qoute komt uit een magazine en het sprak me aan omdat ik vaak vergeet om plezier te maken. 

Lekker een avondje bloggen.

Met een ronkend katje naast me.

En een lekker maskertje op mijn gezicht. Wat een top avond!

Donderdag kwam ook mijn bestelling binnen van de make-up party. Ik ben erg benieuwd naar de producten en als jullie het leuk vinden schrijf ik er een review over.

We hebben deze week een nieuw tv meubel gekregen. Het staat nu weer netjes opgeruimd en je ziet geen snoeren. Dat was eerst heel anders want eerder stond er een tafeltje en zag je alle snoeren er achter liggen.

Chillings met de tuinkabouter in de badkamer.

Dit heeft mij aan het denken gezet. Ik vond het heel raar en onlogisch. Weet iemand van jullie hoe dit zit?

Ik ben zaterdag de hele dag bezig geweest met bakken. Tim was zondag jarig en ik had sinds de zomer al het idee om Minioncakjes voor hem te maken. Het koste me iets meer tijd dan ik had gedacht. Hier boven zie je de bakvormpjes van de cakjes. Die heb ik gemaakt van aluminiumfolie.

Zaterdagavond ben ik met een vriendin naar jeugdgroep geweest. Toen ik op haar stond te wachten, zag ik deze vlaggenmast. Ik vind het altijd super leuk als er overal lampjes hangen. Daar word ik blij van!

Zondag was mijn lieve vriendje jarig! Hij is al weer 18 geworden.'s Middags ben ik er heen geweest en het was heel gezellig.

Dit is het eindresultaat van de Minioncakjes. Tim vond ze super leuk en ze waren ook heel lekker!

We sloten de avond af met een spelletje Triviant. En ik had gewonnen! 

Ik hoop dat jullie ook een leuke week gehad hebben en een hele fijne donderdag!

Moet ik een review schrijven over de Myléne producten?

xoxo Naomi

3 opmerkingen:

  1. Haha, ik heb laatst ook gewonnen met Triviant, toevallig :)

    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik vind de cakejes er ook heel leuk uit zien. Goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!