woensdag 25 december 2013

FOTD: New Years Eve

In deze post wil ik je laten zien hoe ik, met de bovenstaande producten, een oud en nieuw look ga maken. Het jaar loopt al bijna op zijn einde en veel mensen organiseren nog snel even een feestje. Deze look is speciaal voor zo'n feestje!

Ik ben begonnen door gewoon een foudation aan te brengen en op plekjes een beetje concealer. Ik heb het daarna afgepoederd met Essence Mattifying Compact Powder - 10 light beige. Omdat de look voor een feestje is vind ik het altijd erg leuk om dan wat meer 'kleur' op te doen. Dat heb ik gedaan met de MAX Mineral Blush - 860 Brown. Deze blush geeft erg veel pigment en de kleur vind ik erg mooi. Als highlighter heb ik de Essence Shimmer Powder - 01 SWAAAAG gebruikt. Ik heb deze aangebracht net onder mijn wenkbrauw en boven de blush. Omdat ik vond dat mijn wenkbrauwen best mochten knallen heb ik een donkerdere kleur gebruikt dan dat ik normaal gebruik. De een na laatste kleur uit het SMOKY pallet by H&M (de kleur onder de K).

Wat echt naar voren komt in deze look zijn de ogen. Op het hele ooglid heb ik Maybelinne Color Tattoo - 35 On and on Bronze gebruikt. Ook op mijn ogen heb ik het SMOKY pallet by H&M gebruikt. Deze keer gebruikte ik de laatste (donkere) kleur in mijn buitenste ooghoeken en de eerste (lichtste) in mijn binnenste ooghoeken. Het geeft een klein beetje een smokey eye effect. Als eyeliner heb ik gekozen voor een potlood. De Essence Longlasting eye pencil - 01 Black Fever. Ik heb een potlood gekozen omdat het een stuk minder afgeeft en vlekt als gewone eyeliner en dat is prettig voor het aanbrengen van de nepwimpers. Voor dat ik de wimpers er op heb gebracht, heb ik eerst de Essence get BIG lashes - Triple Back mascara gebruikt. Voor de nepwimpers heb ik de MAX Eyelashes gebruikt. Ze blijven niet super lang zitten maar ik vind het altijd wel leuk om ze op te doen. Ze kosten ook niet veel.

Op mijn lippen heb ik mijn nieuwe Mylène - 32 lipstick. Zo ver ik weet heeft hij geen specifieke naam. Het is een rode terra kleur en hij staat goed bij mijn lichte huid. Zoals je op de bovenstaande foto kunt zien is de buitenkant van mijn lippen donkerder dan de binnenkant. Dit heb ik gedaan met de Essence Circus Circus lip lacquer - 02 My Glammy Acrobat

Ik hoop dat je hele fijne kerstdagen hebt en ook wens ik je vast een gelukkig nieuwjaar!

Wat zijn jouw goede voornemens voor volgend jaar?

xoxo Naomi

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!