donderdag 7 november 2013

Review: Hema Matt Topcoat

Matt topcoat op een nagellak vind ik echt super leuk. Het maakt een simpele kleur erg interessant en verrassend. Ik gebruik al een tijdje de Matt Topcoat van de Hema en ik ben er heel erg enthousiast over. Lees verder om te zien hoe dat komt.

De verpakking is erg simpel en bruikbaar. Het potje is van glas en het bovenste deel is van plasic.

De substantie is fijn. Het is niet te plakkerig en niet te vloeibaar. Het is precies de goede substantie. Het kwastje is erg fijn voor het aanbrengen van de nagellak. 
Om goed het verschil te laten zien tussen met en zonder topcoat heb ik eerst een rode nagellak aangebracht. Ik draag nu de Catrice Ultimate NailLacquer 070 Caught On The Red Carpet. Op de foto hier boven heb ik de topcoat nog niet aan gebracht.
Hier heb ik wel opgebracht. Je ziet het verschil heel goed. De topcoat droogt ook heel snel en dat vind ik heel prettig. 
Hier zie je nog een keer het verschil met de rest van de vingers.

Alles bij elkaar vind ik het een super fijne topcoat. Hij is verkrijgbaar bij de Hema voor €2,50.

Wat vind je van een matt topcoat?

xoxo Naomi

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!