woensdag 4 december 2013

Review: Essence Shimmer Powder

Een vriendin van mij raadde me deze highlighter aan. Ik was ook op zoek naar een goede highlighter dus kocht ik hem. Ik gebruik hem nu een paar dagen en zo denk ik over het product.
De highlighter die ik gekocht heb is de Essence Shimmer Powder uit de Beauty Beats collectie in de kleur '01 Swaaaag'. Het is een poeder met glimmende pigmenten. 


Ik vind het leuk dat in de poeder het woord Swag staat. Het is wel jammer dat het weg gaat als je het product vaker gebruikt.

Zo ziet de poeder eruit met een swatch. Het is erg wit en goed gepigmenteerd. Het voelt erg romig aan en kruimelt niet.

Op de huid ziet het er minder wit uit en als je het goed blend geeft het een mooie shimmer. 

Al met al is het een super fijne highlighter en ik ben blij dat ik hem gekocht heb. Hij was €3,39 bij de Kruidvat. 

Gebruik jij vaak highlighter?


xoxo Naomi

5 opmerkingen:

  1. ik vind de highlihgter mooi, maar ben niet zo'n fan van justin bieber haha.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er best mooi uit! Ondanks dat ik geen fan ben van Justin Bieber vind ik het patroontje best gaaf haha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!