zondag 10 november 2013

Photodiary #1

Het leek me leuk om je een kijkje te laten nemen in mijn leven en daarom heb ik de afgelopen dagen geprobeerd om leuke momenten vaste te leggen. Ik vond het erg leuk om te doen dus lees verder.


Ik heb de afgelopen tijd echt geleefd op warme chocolademelk. Het is zo lekker. Vooral met een grote berg slagroom. Hééééééérlijk!

Ik had maandag mijn laatste toets van deze toetsweek en dus een lekker rustig dagje. Het regende wel heel hard en ik was een beetje ziek geworden door alle stress. Het was dus niet zo'n super dag.

Mijn moeder was heel erg lief en had een lekker omelet voor me gebakken omdat ik met niet zo lekker voelde.

Mijn onesie is nog iets waar ik niet zonder kon de afgelopen week. Hij zo heerlijk warm en ik als ik thuis was heb ik er steeds in gelopen.

Dinsdag moest mijn kamer er toch aan geloven en heb ik een poging gedaan tot opruimen. Het was een uurtje of 3 netjes en daarna zag je er niet meer aan dat ik het net had opgeruimd. Ik ben zo'n chaoot af en toe.

Woensdag was ik hoefde ik niet naar school want de docenten hadden een studiedag. Ik ben begonnen met mijn favoriete ontbijt. Een wit bolletje met een plakje balkenbrij en stroop.

Na mijn ontbijt ben ik uitgebreid gaan douchen. Ik was eigenlijk van plan om in bad te gaan maar we hadden van het weekend niet gewassen dus het hele bad lag vol met stapeltjes was. Na het douchen heb ik deze beker vol met lekkere cranberrysap leeg gedronken.

De rest van de dag heb ik vooral door gebracht achter mijn laptop. Lekker bloggen en series kijken.

's Avonds ben ik nog even naar mn vriend geweest. Het regende dus ging ik maar met de trein en daar kwam ik deze schattige tekening tegen. Hij zat op de stoel voor mij.

Donderdag was een saai dagje met de hele dag school. Er vielen veel lessen uit en uiteindelijk had ik 3 uur les en 4 tussenuren. Dus ik heb de tijd maar goed besteed en heb de hele tijd met een boek open gekletst. Oeps.

Toen ik thuis was ben ik aan het editten geslagen. Ik ben er geen ster in maar ik weet nu wel hoe ik een animatie moet maken. Ik ben nog niet van plan om video's te maken want dat is nog net iets te hoog gegrepen.

Ik had dinsdag voor een artikel mijn nagels gelakt met Catrice 'Caught On The Red Carpet' en dit is hoe het er vrijdag uitzag. Ik was vergeten hoeveel ik van deze nagellak hou en hoe lang hij eigenlijk mooi blijft.

Een OOTD: Ik draag een donker groene skinny van Vero Moda, een zwarte blazer met nep leren details van de Bristol, de sjaal en het topje zijn van van H&M.


Het was niet echt een spannende week maar ik hoop dat je het leuk vond.

Wat is jou favoriete ontbijt?

xoxo Naomi

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!