maandag 4 november 2013

Opgemaakt #1

Op veel blogs zie je opgemaakt artikelen. Eerst vond ik het nogal raar want wat is er nou leuk aan lege verpakkingen? Ik ben er achter gekomen dat je echt wat aan kan hebben omdat je dan kan zien wat andere bloggers gebruiken en ook welke producten de moeite waard om ze te gebruiken. Ik ga nu ook mijn opgemaakte producten laten zien.
Ik begin me de gezicht producten.
Byphasse Make-up Remover Wipes- Dit zijn echt de goedkoopste make-up doekjes die ik kon vinden en ze werken ook echt super goed. Ik denk dat dit al mijn 6e of 7e pakje is. Ik blijf er meer van kopen.
Dr. van der Hoog Perzik Masker- Ik probeer minimaal elke week een maskertje op te doen. De Dr. van der Hoog zijn wel een van mijn favorieten. Dit perzik masker ruikt heerlijk en voelt heel zacht aan. Ze beloven dat je huid soepel en glad aanvoelt na gebruik en dat is zeker waar. Ik ga deze zeker nog een keer kopen.
Etos Diepreinigende Scrubgel- Dit is de hele oude scrubgel. Ik heb hem een paar jaar geleden maar heb hem toen nooit gebruikt. Hij stond maar in de kast. Een paar maanden geleden was ik mijn kast aan het opruimen en kwam hem tegen. Ik heb hem deze zomer ook vaak gebruikt en ik vond hem opzich wel fijn maar niet super fijn. Ik zou hem niet opnieuw kopen omdat ik nu een fijnere scrubgel heb.
Kruidvat Gezichtlotion- Ik vind het een goede lotion. Hij reinigt je gezicht goed. Ik vind het persoonlijk niet fijn als er alcohol in reiniger zit. Dat zit er in deze wel. Het droogt mijn huid erg uit. Ik zou hem niet opnieuw kopen.

De rest van de producten zijn een beetje van alles wat producten.
Garnier Fructis Sleek & Shine Shampoo- Mijn haar is niet erg pluizig en ontembaar, zoals aangegeven staat op de fles, maar toch is dit mijn favoriete shampoo. Het is tot nu toe de enige shampoo die ervoor zorgt dat mijn haar niet statisch word. Vooral in de winter is dat echt vreselijk en door deze shampoo is het echt een heel stuk minder. Ik ga deze zeker nog een keer kopen.
Hema Smooth Shower Cream- Deze douchgel zal ik niet snel opnieuw kopen. Het is aan de ene kant een hele fijne gel en hij maakt je huid lekker zacht en soepel. Aan de andere kant vind ik het prettig dat douchgels lekker ruiken en vooral dat je na dat je gedoucht hebt lekker ruikt. In de tube ruikt hij erg lekker en fris maar als je hem gebruikt hebt ruik je daar helemaal niets meer van. Dat vind het wel erg jammer.
Esprit Connect & Life by Esprit- Dit zijn al best wel oud geurtjes. Ik droeg vroeger eigenlijk nooit parfum en dus breidde mijn verzameling maar uit. De meeste oude geurtjes heb ik weg moeten gooien omdat ze niet goed meer roken en ik er niet helemaal zeker van was of het nog goed was. Deze 2 waren nog wel goed en ze zijn nu eindelijk op. Ze ruiken allebei heel lekker. Ik vond vooral het formaat erg fijn en had deze vaak in mijn tas zitten.
Esprit Connect is een zoete fruitige bloemen geur. Het is naar mijn idee een perfect lente geurtje.Ik vond hem heel lekker en zal hem zeker in mijn achterhoofd houden als ik een nieuw geurtje nodig heb.
Life by Esprit is een wat sterker geurtje. Ondanks dat is hij toch erg fris en zoet. Het was altijd een van mijn go-to parfums dus ik denk dat ik hem nog een keer ga kopen.

Heb jij onlangs nog iets opgemaakt waar je erg enthousiast (of juist niet) over was?

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!